גוגל חושפת היום (ג’) עדכון לממשק התמונות, שיאפשר למשתמשים להשוות בצורה קלה ופשוטה יותר בין מוצרים ברשת. אם עד היום כל תוצאת חיפוש הציגה לכם מאות תמונות בלי יכולת לסנן או להשוות ביניהן, הרי שהממשק החדש עושה זאת בצורה ידידותית ונוחה יותר.
כעת, לאחר שבחרתם תמונה, היא תופיע בחלונית צדדית בעמוד לצד תוצאות החיפוש, ותמשיך להיות שם גם אם תמשיכו לגלול לתמונות נוספות. גוגל מאמינה כי הממשק החדש יאפשר למשתמש להשוות בין גירסאות שונות של אותו פריט. בנוסף לכך, מתחת לתמונה תמצאו גם פרטים נוספים הכוללים את שם המותג, מחיר, זמינות, ביקורות, ומידע נוסף על מקור התמונה.
גוגל ביצעה השנה מספר לא מבוטל של שינויים לטובת הרוכשים ברשת, כולל עיצוב מחדש לפלטפורמת הקניות הפופולרית, ונראה כי היא מעודדת את כולנו לבצע להישאר ליד המחשב ולבצע את מרבית הרכישות דרך המסך.