לאחר שיתופי הפעולה עם ענקיות התוכן Disney ו-Marvel, מציגה GARMIN שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם תכנית הטלוויזיה הפופולארית Ninja ישראל, במסגרתו משיקה החברה שעון שפותח ויוצר במיוחד עבור עליית העונה השנייה בישראל, יעודד אורח חיים בריא בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד, עם מד צעדים מובנה, מד שריפת קלוריות, מעקב שינה, חיי סוללה ארוכים במיוחד – עד שנה של שימוש ללא צורך בהטענה, עמידות למים ועוד הרבה יותר, יהיה זמין לרכישה בשני צבעים, כחול ושחור, והוא מתאים לשימוש החל מגיל 5.
לצד קולקציית השעונים תציע גרמין גם מגוון רצועות סיליקון במהדורה מוגבלת לשעוני החברה מדגמים נבחרים ואת האפליקציה הייחודית של נינג’ה ישראל, שפותחה יחד עם הסטארט-אפ הישראלי Rumble, במטרה לעודד אורח חיים בריא, תוך שימוש בתגמול בדמות מטבעות NINJA על פעילות גופנית, אותם ניתן למשש באפליקציה עבור מגוון הטבות, רכישת מוצרים בהנחה, ועוד. האפליקציה תהיה זמינה להורדה בחינם החל משבוע הבא מחנויות ה- Google Play וה- AppStore, מתאימה לשימוש עם כלל שעוני החברה ובאמצעותה ניתן ליזום ולנהל תחרויות ופעילויות בנושא אורח חיים בריא עם חברים ובני משפחה.
שעון ספורט GARMIN NINJA זמין לרכישה בצבעים שחור וכחול, עם רצועת סיליקון איכותית המתאימה למשתמשים מגיל 5. מחיר מומלץ לצרכן: 349 שקלים. החל מהיום (ד’, 17.7) ועד לסוף חודש יולי ימכר השעון במחיר השקה מיוחד: 299 שקלים.
רצועת סיליקון המתאימה לדגמי השעונים הפופולאריים בישראל (945, 935, Vivoactive3, 645, Fenix 5 ועוד) זמינה לרכישה בצבעים שחור ו- שחור/אדום. מחיר מומלץ לצרכן: 99 שקלים.
את כל מוצרי המוצרים ניתן להשיג באתר ובכל אחד מארבעת פארקי ה- NINJA ברחבי הארץ; תל אביב, חיפה, ראשון לציון וירושלים, במהלך חודש אוגוסט 2019.
אבישי פריז, מנכ”ל Ronlight Health, הנציגה הרשמית של GARMIN בישראל: “NINJA ישראל היא תכנית טלוויזיה לכל המשפחה שמקדמת ערכים חשובים מאין כמותם, בראשם הישגיות ואורח חיים בריא לכולם, בכל גיל ובכל מקום. אני גאה ושמח על שיתוף הפעולה של GARMIN עם מותג שכזה, על אחת כמה וכמה כשהכל התחיל כאן בישראל”.