על פי כמות תשומת הלב אשר מושקעת במתקפלים החדשים של סמסונג וכמות הפרסום שהחברה דואגת להציג בשוק קל להבין שחברת סמסונג החליטה לשים דגש על שוק המתקפלים. שוק המתקפלים ריווחי יותר עבור היצרניות מאשר שוק הסמארטפונים הסטנדרטיים ולכן ההחלטה של סמסונג הגיונית.
מחקר חדש שפרסמו CounterPoint רק מאשר ומראה עד כמה סמסונג שולטת בתחום המתקפלים. על פי המחקר שוק הסמארטפונים המתקפלים יצמח השנה ב- 73% אחוזים מ- 9 מיליון יחידות בשנה שעברה ל- 16 מיליון יחידות השנה. CounterPoint צופה צמיחה חזקה גם בשנת 2023 כאשר המתקפלים צפויים לגדול ל- 26 מיליון יחידות בשנה.
על פי המחקר, במחצית שנה זו, סמסונג תופסת נתח שוק של 62% אחוזים, מייד אחריה עם 16% אחוזים עומדת Huawei וחברת OPPO עם 3% אחוזים בלבד. שאר השוק, 18% אחוזים מתפזר בין יצרניות שונות כמו Vivo ו- Xiaomi.
כעת לאחר השקת המתקפלים Galaxy Z FOLD 4 יחד עם Galaxy Z Flip 4 צופים כי עד סוף השנה הנוכחית, סמסונג תגדיל את נחת השוק שלה מ- 62% אחוזים ל- 80% אחוזים.
עם כל זה שבתקופה האחרונה השוק מעט נרגע עם מכירות הסמארטפונים הסטנדרטיים, נראה ששוק היוקרה, שוק מכשירי הפרמיום, ממשיך לגדול ללא קשר למצב השוק.
עם תחזיות שכאלה ורווחיות גבוה מסמארטפונים סטנדרטיים, אין פלא שאין יצרנית שאינה מעוניינת להוסיף לקו מוצריה מכשיר מתקפל אחד או שנים.