שידורי לייב הפכו לדבר שגרתי ברשת החברתית הגדולה בעולם, ומשתמשים רבים, כמו גם אתרי חדשות או ארגונים, משתמשים באפשרות הלייב באופן קבוע. אך למרות מספר המשתמשים הגדול, שידורי הלייב שמציעה פייסבוק פשוטים למדי בהשוואה לשירותים אחרים, ורכישת Vidpresso אמורה לשנות זאת.
חברת Vidpresso קיימת כבר מאז 2012 ומציעה הוספה של אפשריות אינטראטיביות לשידורי לייב, שלמעשה מוטמעים כבר היום בשידורים של אתר באזפיד או בורסת נאסד”ק לדוגמה. בין האפשרויות ניתן למצוא הצגת סקרים, תגובות או נתונים מפייסבוק, טוויטר או רשתות חברתיות נוספות, על גבי השידור החי. בפועל, פייסבוק לא רוכשת את החברה עצמה – אלא את שבעת עובדיה (שיעברו לעבוד במשרדי פייסבוק) ואת הטכנולוגיה שהם פיתחו.
רכישת הטכנולוגיה תאפשר לפייסבוק להציע את האפשרויות האינטראקטיביות ליוצרים רבים שמשתמשים באפשרות הלייב, וכך תהפוך את השידורים למודרניים ולמעניינים יותר. כך מנסה החברה גם להתחרות בחברות המספקות שירות דומה, והופכת לגורם אינטגרלי אף יותר בשוק.
מקור: engadget