עולם הגיימינג רועש וגועש. סטודיו משחקים הנמצא בבעלות Electronic Arts שיחררו לאחרונה את הכותר המתחרה שלהם לבאטל רויאל פורטנייט (Fortnite), והוא זוכה להצלחה מטאורית. על פי הדיווחים, במהלך שלושת הימים מאז ההשקה, נרשמו לא פחות מ-10 מיליון שחקנים, מה שהביא לעלייה של 16 אחוזים במניות החברה.
אין ספק שעם Apex Legends המטרה של EA הייתה להפחית מההצלחה המסחררת של פורטנייט וזה נראה גם שהיא מצליחה. לפי הדוח האחרון שפרסם מנהל הקהילה של Apex Legends סכום כולל של כ-10 מיליון שחקנים נכנסו למשחק והשרתים רשמו כמות לא מבוטלת בכלל של כמיליון שחקנים מחוברים בו זמנית בשעת השיא של המשחק. בנוסף על כך, המשחק גם לקח את המקום הראשון בתור המשחק הנצפה ביותר בפלטפורמת השידור Twitch.
הספרות המשוגעות הללו מגיעות רק כמספר ימים לאחר ש-EA הפחיתה את הציפיות להכנסות השנתיות שלה וזאת לאחר המכירות הנמוכות של Battlefield V דבר שהנחית את מניית החברה ב-18 אחוזים כלפי מטה. במהלך ראיון שהתרחש עם מנכ”ל החברה בחמישי שעבר נאמר כי “ההחלטה שלנו לא לשחרר גרסאת Battle Royal של Battlefield V הייתה הסיבה למה מכרנו כמיליון יחידות פחות ממה שציפינו במהלך הרבע האחרון של 2018”.
לשם הפרספקטיבה חשוב לזכור כי לפורטנייט לקח כשבועיים להגיע לכמות זהה של כ-10 מיליון שחקנים רשומים אך אנליסטים בוול סטריט אומרים ש-EA ללא ספק אופטימית בנוגע ל-Apex Predators אך זה מוקדם מדי בשביל להגיד האם זה הפורטנייט הבא. האנליסטים אף דיווחו כי Apex Legends יכול להוסיף כ-100 מיליון דולר לרווח הפיסקלי של EA שיסיתיים במרץ 2020 והספרה הזו תלויה על התפקיד של משחקי Free-To-Play בשנת 2019 שלרוב מרווייחים כ-10$ בממוצע משחקן בשנה.