במהלך פוסט עדכון חודשי שפרסמה מחלקת יחסי הציבור של חברת המחשבים והטכנולוגיה דל (Dell) נחשף כי החברה טענה שהיה ניסיון לפריצה וגניבת פרטי לקוחות לשרתיה במהלך חודש נובמבר. בהמשך הפוסט ציינה החברה כי היא מאשרת באופן רשמי את האפשרות לפריצה לשרתי החברה שנערכה ב-9 לנובמבר. לפי צוות האנליסטים שהיה פעיל בעת ניסיון הפריצה המערכות זיהו “פעילות בלתי מאושרת” ברשת החברה, ולאחר בירור מעמיק התברר כי שם ניסו הפורצים למצוא חולשה במערכת האבטחה של החברה עבור שליפת שמות לקוחות, כתובות אימייל וסיסמאות (הן מוסוות והן לא).
בפוסט העדכון החודשי צויין “כי החברה לא מצאה אף הוכחה שההאקרים יצאו מהמערכות שלנו עם מידע כלשהו”. אך בהודעה נוספת ששיחררה נציגות החברה מספר ימים לאחר מכן זה נראה כי יש כאלו בתוך החברה שלא בטוחים כלכך.
“אך כן קיימת האפשרות שחלק מן המידע המדובר אכן הוסר מרשתות Dell, החקירה שלנו לא מצאה אף ראייה חד משמעית שהייתה שליפה ואו הסרה של מידע כזה או אחר מן השרתים.”
במילים אחרות, גם אם לא ניתן למצוא הוכחה להסרת מידע מן השרתים או שליפתו אין זה אומר כי ההוכחה אינה קיימת והסכנה עברה לחלוטין. דל אף שכרה חברת ראיות דיגיטליות על מנת שתבצע חקירה פרטית ונפרדת על שרתי החברהו תיידע את הרשויות המתאימות. בכל אופן, נציגות החברה סירבה להגיד את כמות המשתמשים שהושפעו על ידי “ההתקפה” אך בתור אמצעי ביטחון החברה איפסה את כל סיסמאות המשתמשים ושלחה מייל בנושא בקשת איפוס סיסמא.