חברתDell Technologies יאפשרו ללקוחות לתקן חלקים ולהחליפם במחשבים ניידים, בשרתים ובמערכות אחרות שלהם באמצעות אפליקציית של מציאות רבודה. מכיוון שיכולת תיקון היא חשובה מאוד בסדר העדיפויות של Dell, החברה משנה את כללי המשחק בתחום התיקונים עם אפליקציית מציאות רבודה ראשונה מסוגה לתיקונים – Dell AR Assistant.
Dell פיתחה אפליקציה חינמית, זמינה גם ב-iOS וגם ב-Android, בפורמט קל ללמידה, ידידותי, ושניתן לגשת אליו מכל מקום, המספקת חווית ליווי ברורה לפי שלבים, כדי לעזור ללקוחות להחליף חלקים במערכות Dell שלהם, במיוחד במחשבים ניידים. פיתוח האפליקציה נעשה במהלך החודשים הראשונים של מגפת הקורונה, כאשר טכנאים לא היו יכולים לבקר בבתים של אנשים. בכך, האפליקציה מציגה מציאות רבודה בכל חלל רצוי ומאפשרת אינטראקציה מלאה של 360 מעלות.
Dell AR Assistant מנחה משתמשים בהליכי שירות ותיקון עבור יותר מ-100 מחשבים ושרתים של Dell בשבע שפות שונות: אנגלית, צרפתית, גרמנית, יפנית, פורטוגזית, ספרדית וסינית. כרגע אין צפי לשפה העברית. כעת Dell עובדת על הוספת למעלה מ-20 מערכות מחשוב נוספות עד סוף הקיץ. מטרתה של החברה היא לאפשר ללקוחות לתקן בקלות מכשירים בעצמם היכן שהם מסוגלים – ובסופו של דבר מתכוונים לצמצם את זמן התיקון לבעיות שניתן לפתור על ידי המשתמשים עצמם, עם קצת עזרה מ-Dell.
נכון לעכשיו השימוש ב-Dell AR Assistant מתבסס על אבחון נכון בשלב הראשון, ולאחר מכן בהזמנת חלקים דרך צוות התמיכה הטכנית של Dell. התוכנית העתידית היא להפוך חלקים לזמינים יותר בקלות למכירה מקוונת לחוויית לקוח נעימה יותר.