רכב CT-1 המסוגל לשנות את רוחבו לפי הצורך - יגיע לישראל בשנה הבאה - ג'ירפה
ג'ירפה
  • טכנולוגיה
    • סמארטפונים וסלולר
    • סקירות
    • גאדג’טים
    • טכנולוגיה
    • תחבורה
    • אינטרנט ואבטחה
    • לבישים ואביזרים
    • בית חכם
    • אפליקציות ותוכנות
    • מחשבים וטאבלטים
    • גיימינג
    • תערוכות וכנסים
  • תרבות
    • ביקורת סרטים
    • חדש בטלוויזיה
    • הופעות ואירועים
    • טלוויזיה
    • קולנוע
    • תיאטרון
    • אומנות
    • מוזיקה
    • מחול
    • ספרות ושירה
  • פנאי
    • ביקורת מסעדות
    • חדשות אוכל
    • יין בירה ואלכוהול
    • מטיילים בארץ
    • מטיילים בחו״ל
    • מלונאות
    • מתכונים
    • תעופה
  • הדילים של ג’ירפה
  • עוד
    • פודקאסט
    • גילוי נאות
    • מערכת התראות
    • אודות ג’ירפה
  • צרו קשר
  • חיפוש באתר
  • טכנולוגיה
    • סמארטפונים וסלולר
    • סקירות
    • גאדג’טים
    • טכנולוגיה
    • תחבורה
    • אינטרנט ואבטחה
    • לבישים ואביזרים
    • בית חכם
    • אפליקציות ותוכנות
    • מחשבים וטאבלטים
    • גיימינג
    • תערוכות וכנסים
  • תרבות
    • ביקורת סרטים
    • חדש בטלוויזיה
    • הופעות ואירועים
    • טלוויזיה
    • קולנוע
    • תיאטרון
    • אומנות
    • מוזיקה
    • מחול
    • ספרות ושירה
  • פנאי
    • ביקורת מסעדות
    • חדשות אוכל
    • יין בירה ואלכוהול
    • מטיילים בארץ
    • מטיילים בחו״ל
    • מלונאות
    • מתכונים
    • תעופה
  • הדילים של ג’ירפה
  • עוד
    • פודקאסט
    • גילוי נאות
    • מערכת התראות
    • אודות ג’ירפה
  • צרו קשר
מחפשים דיל? כל הדילים כאן
ראשי » תחבורה » רכב CT-1 המסוגל לשנות את רוחבו לפי הצורך – יגיע לישראל בשנה הבאה

רכב CT-1 המסוגל לשנות את רוחבו לפי הצורך – יגיע לישראל בשנה הבאה

מערכת האתר 24/01/2021 תחבורה

חברת סיטי טרנספורטר מודיעה היום כי החברה יוצאת להנפקה בשווי של 450 עד 600 מיליון שקלים בבורסה בתל-אביב. חברת סיטי טרנספורטר הינה המפתחת של הרכב העירוני הזעיר CT-1, רכב אשר מסוגל לשנות את רוחבו להתאמה מלאה למקומות צרים בעיר.

החברה הוקמה בשנת 2014, כשמטרתה פיתוח רכבים עירוניים חשמליים זעירים, לייעול הניידות האישית, השיתופית והמסחרית בערים ברחבי העולם. ערים המתאפיינות בעומסי תנועה, מחסור במקומות חניה, נתיבים צרים וזיהום אוויר הפוגע בבריאות ובאיכות החיים. הרכב CT-1 בנוי בצורה חדשנית ופורצת דרך. הפלטפורמה התחתונה של ה- CT-1 משלבת מנגנון שינוי-רוחב ייחודי ומוגן בפטנט המסוגל להתרחב ולהצר עצמו בלחיצת כפתור (בגרסות המשך  – בצורה אוטונומית) כדי להתמודד בצורה מיטבית עם אתגרי התנועה והחניה בעיר ובאזורים צפופים. במצבו “הפתוח” בעת נהיגה עירונית, רוחבו של הרכב עומד על כ- 1.4 מטר  – צר יותר, לצורך השוואה מרכב הסמארט. כאשר נהג ה- CT-1 מעונין לחנות או לתמרן במרווח צר במיוחד (לדוגמא, בין שני רכבים הנעים או חונים בנתיבים סמוכים), פלטפורמת הרכב “מתכווצת” תוך כדי נסיעה עד לרוחב של 1 מטר, רוחב המאפשר לרכב לחנות בנוחות בחניה ברוחב חניית אופנוע, או להחנות 4 רכבי CT-1 בשטח חניה של מכונית רגילה – חיסכון של עד 75% בשטח החניה. בעוד הפלטפורמה מתכווצת ומתרחבת דינמית, תא הנוסעים עצמו נותר ללא שינוי.

חידוש נוסף בפלטפורמה הטכנולוגית החכמה של הרכב מתבטא במודולריות והגמישות יוצאי הדופן בעיצוב תצורת תא הנוסעים. תא הנוסעים עצמו, מתוכנן לניצול מרחב מירבי כך שגם בממדים אלו, מסוגל הרכב להסיע נהג ונוסע בוגר מאחור, נהג ו- 2 ילדים מאחור, או לשאת מטען בנפח של כ- 1,000 ליטרים. גמישות זו מאפשרת להתאים את תא הנוסעים למגוון יישומים, לדוגמה לצורך רכבי הצלה, רכבי לוגיסטיקה, רכבים שיתופיים, רכבים פרטיים, רכבי שילוח והפצה ועוד.

אורכו של הרכב 2.49 מטרים ורוחבו (במצב “פתוח” בעת נסיעה עירונית) עומד על 1.40מטרים. בעת הצורך, למשל לצרכי חניה/תמרון בנתיבים צרים, הרכב “מתכווץ” לרוחב 1 מטר, כרוחב אופנוע. רוחב תא הנוסעים קבוע, ואינו מושפע משינוי רוחב הבסיס. מהירות מרבית (בהתאם לתקנות) של CT-1 הינה 90 קמ”ש במצב “פתוח”. מרחק יעד לנסיעה בין טעינות בין 120-180 ק”מ כתלות בשימוש בבקרת אקלים. הרכב יופץ בדגמים, תצורות  וגוונים שונים.

מייסד החברה והמנכ״ל ד”ר אסף פורמוזה: “כבר ברבעון השלישי נייצר מספר רכבי CT-1 לצורך קבלת אישור תקינה אירופאית כרכב השייך לקטגוריית Quadricycle, קטגוריה המקלה על החברה בכניסה מהירה לשוק האירופי. רכבים ראשונים אלו מיוצרים בחברת Roding Automobile שבגרמניה, כשבעתיד רוב פעילות הייצור תיעשה באמצעות צד-שלישי ובמהלך השנה הבאה, 2022, נוכל כבר לראות את ה CT-1 – הרכב הישראלי העירוני-חשמלי הראשון בעולם נוסע בערים מרכזיות בישראל.”

השארת תגובה

ביטול

CT-1 סיטי טרנספורטר רכב זעיר

אודות המחבר

מערכת האתר להציג את כל הפוסטים של מערכת האתר


« פוסט קודם
פוסט הבא »

ירידת מחיר: סמארטפון OnePlus 9 5G בתצורת 12/256 גיגה-בייט

הסמארטפון realme GT Master Edition בתצורת 6/128 גיגה-בייט

חיסול מלאי ואתם מרוויחים: realme GT Neo 2 בתצורת 8/128 גיגה-בייט

ג׳ירפה סוקרת: אוזניות Sony WH1000-WX5 – הטובות בקטגוריה?

ג׳ירפה סוקרת: Sonos Ray – חוויה קולנועית קומפקטית במיוחד

מערכת הפעלה WebOS 22

ג׳ירפה סוקרת: טלויזיה LG OLED G2 – ויהי אור

ניווט באתר
  • טכנולוגיה
    • סמארטפונים וסלולר
    • סקירות
    • גאדג’טים
    • טכנולוגיה
    • תחבורה
    • אינטרנט ואבטחה
    • לבישים ואביזרים
    • בית חכם
    • אפליקציות ותוכנות
    • מחשבים וטאבלטים
    • גיימינג
    • תערוכות וכנסים
  • תרבות
    • ביקורת סרטים
    • חדש בטלוויזיה
    • הופעות ואירועים
    • טלוויזיה
    • קולנוע
    • תיאטרון
    • אומנות
    • מוזיקה
    • מחול
    • ספרות ושירה
  • פנאי
    • ביקורת מסעדות
    • חדשות אוכל
    • יין בירה ואלכוהול
    • מטיילים בארץ
    • מטיילים בחו״ל
    • מלונאות
    • מתכונים
    • תעופה
  • הדילים של ג’ירפה
  • עוד
    • פודקאסט
    • גילוי נאות
    • מערכת התראות
    • אודות ג’ירפה
  • צרו קשר
שותפי תוכן
אודות ג’ירפה

bottom

‎אתר ג'ירפה הוקם במטרה לתת מענה לכל הקשור בחדשנות טכנולוגית, תרבות ופנאי.

 

כל הזכויות שמורות
sponsored
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס