חברת ניופאן, יבואנית מוצרי Bose בישראל, פרסמה הודעת אזהרה לציבור עבור קריאה להחזרת מערכת סאונד/מודול בס מתוצרת Bose. החברה מדברת על מערכות שיוצרו לפני ה- 1 באפריל 2006. חברת Bose מדברת על 2 מודולי בס שאותם צריכים להחליף במסגרת הקריאה:
זהו אמנם הרבה אחורה בזמן אבל מי שרכש, כדאי לו להקשיב לניופאן. ניתן לבדוק בקישור הבא האם המוצר שברשותכם נמנה עם המוצרים המוזכרים קריאה להחזרה.
להלן ההודעה המלאה של ניופאן:
הודעת אזהרה לציבור
חברת ניופאן בע”מ מבקשת להודיע לציבור כי בהתאם להודעת היצרן, מבוצעת קריאה להחזרת מערכת סאונד / מודולי בס מתוצרת Bose שיוצרו לפני 1 באפריל 2006 (להלן: “מודול הסאונד”) אשר נמכרו יחד עם מערכות סאונד ביתיות נבחרות של Bose Acoustimass, Lifestyle ו- Companion (להלן: “מערכות הסאונד”), שכן נמצא כי, בתנאים מסוימים, רכיבים חשמליים בתוך מודול הסאונד עלולים לגרום לכשל ולסכנת שריפה אפשרית.
אם ברשותך מערכת סאונד מבין המערכות סאונד ו/או מודול הסאונד – הנך מתבקש להפסיק להשתמש בו, לנתק אותו מיד מהשקע החשמלי וליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של ניופאן בפרטים המפורטים להלן ו/או לסור לאחת מחנויות ניופאן OUTLET, על מנת לקבל פרטים בדבר החלפת מודול הסאונד ב- סאונד בר חדש מדגם Soundbar 900 או Soundbar 600 תוצרת Bose (החלפה ללא כל עלות).
לקבלת פרטים נוספים, לרבות פרטים לבירור מערכות הסאונד הנכללות במודעה זו, ניתן לפנות אל מוקד השירות של חברת ניופאן בטלפון: 1-700-700-983 או לאתר האינטרנט של ניופאן בכתובת WWW.NEWPAN.CO.IL.
כמו כן, ניתן לבדוק אם המוצר שברשותכם הינו נמנה מהמוצרים המוזכרים בהודעה זו, וכן יש לעצור פעילות עימו, לפי ההנחיות הבאות המפורטות בכתובת – https://www.bose.com/en_us/support/bm_safety_service.html ולפי המספר הסידורי שעל גבי המוצר.
חברת ניופאן מתנצלת על אי הנוחות ותמשיך לשרת את לקוחותיה לשביעות רצונם.