אפל מפרסמת תוכנית תיקון מורחבת עבור האוזניות Apple Airpods Pro. לאחר תלונות רבות של משתמשים, אפל החליטה להודיע על תכנית תיקון ובמידה וחוויתם את התקלות באוזניות תגיעו למרכז שרות על מנת לטפל בבעיה. ההודעה פורסמה לפני יומיים בתאריך 30.10.20 ומעדכנת את כל בעלי האוזניות אשר יוצרו לפני אוקטובר 2020. התקלה באוזניות מתבטאת באיכות צליל ירודה המלווה ברעשי רקע הדומים לחירחורים, חוסר באס ורעשי רקע בעוצמה גבוה למרות מערכת נטרול הרעשים. על פי אפל:
- Crackling or static sounds that increase in loud environments, with exercise or while talking on the phone
- Active Noise Cancellation not working as expected, such as a loss of bass sound, or an increase in background sounds, such as street or airplane noise
בעמוד שפרסמה החברה היא מציינת כי לקוחות החברה שרכשו את האוזניות רשאים לגשת למרכזי שרות לקבלת אבחון ובמידת הצורך האוזניות יוחלפו. יתכן ורק צד אחד יוחלף ולא שתי האוזניות כאשר מארז האוזניות אינו מוחלף. בישראל מחכים לאישור מעבדות השרות של אפל בישראל שהן מוכנות ואז תוכלו לגשת לנקודות השרות של איידיגיטל ו- DCS. ההחלפה אינה נעשית במקום. גם מי שרכש את האוזניות בחו״ל יהיה זכאי להגיע לנקודת שרות בישראל ולקבל את השרות. אפל הודיעה שקריאת השרות תקיפה לשנתיים מיום האקטיבציה של האוזניות.