חטיבת הריצה של Adidas משיקה את הגרסה החדשה של נעלי Ultraboost – מהדורה עדכנית שיוצרה בעזרת חוכמת ההמונים. לאחר השקת המהדורה הראשונה של הנעליים הרבה מהקונים הביעו מורת רוח מהעיצוב החדשני והעלו סרטונים רבים לרשת כיצד הם משנים את עיצוב הנעל והופכים אותה למשהו שהם יותר מתחברים אליו. בסרטון הבא אנו רואים כיצד הבחור פשוט מסיר את ה״כלוב״ שעוטף את הנעל והופך את הנעל למשהו אחר לחלוטין.
אדידס ראתה, הפנימה, וכבר בדגם שלאחר מכן היא שינתה את העיצוב בצורה שמאד מזכירה את מה שהקונים העלו לרשת. לאחר מכן זה כבר הפך לתהליך קבוע שבו חברת אדידס נתנה נעלים בשלב האב-טיפוס לכמה אלפי נסיינים אשר שלחו לחברה פידבקים. על פי הפידבקים שהחברה קיבלה, מה שנקרא חכמת ההמונים, החברה עדכנה את עיצוב הדגמים בצורה שיתאים לרצונות הקהל. Ultraboost 19 הינו הדגם שנבדק בצורה הכי מקיפה על ידי אדידס עד היום, במשך כשנתיים, בדקו הרצים את ההתאמה, השחיקה והביצועים של הנעל ובעזרתם ביצעה החברה מספר רב של סיבובי בדיקה כל היבט עד שהרצים היו מרוצים מהתוצאה.
הגרסה החדשה מציעה ארבעה חידושים מרכזיים, בעזרתם יצרה החברה נעל ריצה קלה יותר, תומכת יותר ותגובתית יותר אשר מציעה התאמה מקסימאלית כדי שהרצים השונים יוכלו לרוץ בפחות מאמץ:
- 20% יותר BOOST: טכנולוגיית לייזר חדשה המספקת 20% יותר BOOST בכדי ליצור את נעל הריצה בעלת החזר אנרגיה גבוה
- גפה משוכללת: גפת סריג תלת-ממדית ללא תפר, המגיבה לתנועה הטבעית של הרגל
- Torsion Spring: קפיץ פיתול במבנה קל משקל המספק תמיכה משופרת בנחיתה ומעבר קפיצי המניע את הרץ קדימה
- מסגרת עקב תלת-ממדית: עיצוב בטכנולוגית תלת ממד המעניק כושר הסתגלות ותמיכה לעקב
בעבר החברות יכלו לייצר מוצרים ולהגיד לקהל הרוכשים ״זה מה החלטנו, זה טוב עבורכם״ והקהל היה חייב לקבל את זה. כיום עם התפתחות הטכנולוגיה והאפשרות לשתף בצורה קלה ולא מסובכת את קהל הרוכשים בהחלטות הייצור, חברה שלא תקשיב לדרישות קהל הרוכשים שלה לא תשרוד. היום הרוכשים הרבה יותר מתוחכמים וגם כאלה שרוצים להשפיע. חברת אדידס עושה בדיוק את מה שנדרש ומשתפת את הקהל שלה בהחלטות עיצוב וייצור.