פרטנר חושפת היום (ג’), את מסלולי SmartUp שיושקו החל ממחר עבור לקוחות כלל החברות, ויציעו מודל של תשלום קבוע עבור שימוש במכשירים מתקדמים ואחריות קבועה לכל תקופת השימוש, כתחליף לקנייה ובעלות על הסמארטפון (Device as a Service). התכנית מתייחסת לציוד קצה בלבד, ואינה תלויה בהשתייכות לשירותי הסלולר של פרטנר.
תכנית SmartUp כוללת שישה מסלולים של תשלום חודשי קבוע על שימוש בסמארטפון, החל מ-49.90 שקלים (סה”כ 598 שקלים בשנה), בהתאם לקטגוריית המכשירים שנבחרה. לאחר שנה של שימוש, ניתן להחזיר את המכשיר ולהחליף אותו בדגם מתקדם יותר באותה קטגוריה, להמשיך להשתמש באותו המכשיר ולשדרג אותו בהמשך, או להפסיק את המסלול (ואתו גם את התשלום החודשי). החלפת המכשיר מחייבת החזרת מכשיר תקין בבלאי סביר. במקרים של סדק או שבר במסך, על הלקוח לתקן בטרם יחליף מכשיר, אך אין מגבלה לתיקון במעבדות פרטנר. לקוחות SmartUp נהנים מאחריות על המכשיר, כמפורט בתקנון המבצע כל עוד הם,משלמים עליו דמי שימוש חודשיים גם אם בחרו שלא להחליף למכשיר חדש.
איך זה עובד?
- בוחרים מכשיר, ובכך גם קובעים את התשלום החודשי הקבוע לשנה הקרובה.
- התכנית כוללת 5 מסלולים, במחירים של 49.90 שקלים – 149.90 שקלים, כאשר בכל קטגוריה מספר דגמים של היצרניות המובילות.
- לאחר שנה, ניתן להחליף מכשיר חדש ומתקדם יותר מאותה קטגורית תשלום, להחליף לקטגוריה אחרת, להמשיך להשתמש באותו המכשיר ולשדרג אותו במועד אחר, או להחזיר את המכשיר במצב תקין לפרטנר, ולהפסיק לשלם דמי שימוש חודשיים.
- מכשיר תקין הוא מכשיר עובד, עם בלאי סביר. במידה ונגרם נזק שאינו כלול באחריות, כגון סדק או שבר במסך, יש לתקן לפני החזרת המכשיר, בכל מעבדה שבה הלקוח יבחר לעשות זאת (לא מוגבל למעבדות פרטנר).
- חשוב לשים לב כי על הלקוח להחזיר את המכשיר תקין לפרטנר, ולכן, במקרה של אובדן או נזק בלתי הפיך, הלקוח ישלים מסלול של 36 תשלומים. במידה והלקוח בוחר להישאר עם אותו המכשיר במשך 36 חודשים, כלומר, לא לשדרג למכשיר חדש, התשלומים מפסיקים בתום התקופה והמכשיר יעבור לבעלותו.