סמסונג אלקטרוניקס, מודיעה כי החל מהיום (ד’ 23.04.2020) הטלוויזיות החכמות של חברת Samsung תהיינה הראשונות בשוק הטלוויזיות המשלבות את Apple Music בפלטפורמת האפליקציות של הטלוויזיות החכמות. כעת לקוחות Samsung Smart TV ( דגמי 2018-2020) יכולים להתחבר לשירותי המוזיקה של Apple Music ולהנות מגישה ליותר מ-60 מיליון שירים, סרטונים, רשימות השמעה (פלייליסטים), תוכניות בלעדיות ועוד.
בתקופה הנוכחית, כאשר אנשים מבלים יותר זמן בבית, סמסונג מוסיפה את אפשרויות בידור לפלטפורמת הטלוויזיה החכמה שלה. השירות של Apple Music זמין בדגמים משנת 2018 ואילך, וצרכנים יכולים להאזין ליותר מ-60 מיליון שירים ללא פרסומות. אפשר גם לצפות בסרטוני מוזיקה טרנדיים ולעיין באלפי רשימות השמעה.
בעלי טלוויזיות Samsung Smart TV’s יכולים לנסות Apple Music בחינם למשך 3 חודשים עם מנוי אישי, משפחתי או סטודנטי.
מנויי Apple Music יכולים לקבל המלצות יומיות בהתאמה אישית וליהנות מתחנת הרדיו Beats 1, לצפייה ישריה בתכנים ומופעים בלעדיים של אמנים כמו פרנק אושן, ניקי מינאז’, די ג’יי חאלד ואלטון ג’ון וכן ראיונות אמנים מיוחדים ופלייליסטים מגוונים, בכדי לעזור וליצור תחושה של חיבור וקהילתיות במהלך תקופה חסרת תקדים כמו זו. בנוסף לספרייה הגדולה של Apple Music, לקוחות Samsung smart TV’s יכולים גם לצפות בתוכניות מקוריות, בהופעות טרנדיות ובתכנים בלעדיים אחרים בטלוויזיות החכמות של סמסונג.
“המטרה שלנו הייתה תמיד לספק את חוויות הבידור הטובות ביותר לצרכנים – וככל שאנשים מבלים יותר זמן בבית, אנו מחויבים יותר מתמיד למשימה זו“, אמר סאלק ברודסקי, סגן נשיא לשותפויות אסטרטגיות ופיתוח עסקי עבור סמסונג אלקטרוניקה. “בשנה שעברה היינו יצרנית הטלוויזיה הראשונה שהציעה את שירותי הצפייה באפל TV בטלוויזיות החכמות שלנו. היום, אנחנו הראשונים שמציעים את אפל מיוזיק. השותפות ההולכת וגדלה שלנו עם אפל סייעה לנו לספק לצרכנים, ללא תחרות, מערך של אפשרויות בידור שונות. אין ספק שהצרכנים היום מעוניינים באפשרויות בחירה רבה יותר של תוכן מהטלוויזיות החכמות שלהם.”