בנק הפועלים משיק לראשונה בישראל שירות לקוחות ב- WhatsApp. השירות החדש, שאינו כרוך בתשלום, יהיה זמין ללקוחות כל הבנקים 24 שעות 7 ימים בשבוע, וייכנס לשימוש באמצע חודש מאי במתכונת של פיילוט. בהמשך הוא יעבור עדכונים, שיפורים והוספת יישומים נוספים. לצורך השקת השירות יקבל הבנק ממפעילת WhatsApp העולמית אימות מיוחד כחשבון עסקי רשמי.
בשלב ההשקה יאפשר השירות פעולות כמו איתור סניפים, איתור בנקטים, קבלת שערי מטבע והמרות מט”ח, באמצעות בוט ייעודי שיענה על שאלות באופן אינטואיטיבי ובצורה הפשוטה והנוחה ביותר למשתמש. כך לדוגמא, אם שולחים הודעה שכותרתה “100 דולר”, מקבלים תשובה עם שער המסחר העדכני וכמה שקלים שווים הדולרים. אם כותבים “סניף יהוד”, מקבלים את כתובת הסניף הקרוב ביותר, שעות פעילותו, מגוון השירותים המוצעים ואפילו חיבור לתוכנות ניווט שנפתחות בלחיצה פשוטה. בהמשך כאמור עתיד השירות להכיל יישומים ותכונות נוספים.
דנה זיו-אב רזניק, מנהלת המרכז לתקשורת ארגונית בבנק הפועלים מסרה: “אנו גאים להיות הבנק הראשון בישראל שמספק שירותים גם באפליקציית WhatsApp הפופולארית. מדובר בפיתוח חדשני שיאפשר לבנק הרחיב את ערוצי השרות ללקוחות, בכל אמצעי התקשורת הקיימים, לפי הנוחות וההעדפה האישית של כל אחת ואחד”.