פלאפון נערכת להובלת שוק Marketing Automation, והינה הראשונה מבין חברות הסלולר שתפעל בנושא. החברה תטמיע את מוצר IBM MARKETING CLOUD אשר תאפשר לראשונה, סנכרון בין המידע הקיים במאגר של פלאפון לבין המידע במרחב הדיגיטלי.
סנכרון המידע במערכת החדשה יאפשר ליצור ללקוחות חווית שירות פרסונלית עם הצעות ומסרים רלוונטיים ומותאמים להם אישית, בהתאם לצרכים המשתנים. המערכת תאפשר לתקשר מסרים בצורה חכמה ואוטומטית, במגוון ערוצים קיימים וחדשים ובפלטפורמות דיגיטליות ומסורתיות כגון: SMS, מיילים, הודעות PUSH, רשתות חברתיות, באתר החברה, באפליקציית פלאפון ועוד. ההצעות והמסרים ישולבו בפלטפורמות הנוחות ללקוח.
תחום ה – Marketing automation מתפתח בעולם במהירות ונמצא בשלבי פריצה גם בארץ. הפתרון מאפשר ניהול השיווק הרב ערוצי בצורה אוטומטית, תוך יכולת תכנון וניהול מסעות לקוח בערוצים השונים. המערכת תשתלב בכל אחד מהשלבים של הקמפיין השיווקי ובאמצעותה, פלאפון תרחיב את יכולותיה לפנות באופן נכון ומדויק ללקוחותיה, על בסיס צרכיהם. המערכת פועלת באופן חכם, כך שתאפשר הנגשת מידע רלוונטי וממוקד, כחלק משרות מתקדם ללקוחות תוך הימנעות מתקשור מטריד ומוגזם של מסרים.
יישום והטמעת הפרויקט בחברת פלאפון נערך ע”י חברת Be2See, המתמחה בשיווק רב ערוצי תוך יישום פתרונות מבוססי דאטה, וכן בהטמעת מערכת IBM Marketing Automation, Watson Marketing ושיווק רב ערוצי ופרסונלי.