כבר הכתירו אותו כמכשיר האנדרואיד הטוב בעולם, ואתרי אינטרנט ברחבי העולם לא הפסיקו לשבח אותו, אבל נראה כי לא הכל מושלם בצמד מכשירי ה-Pixel שהשיקה גוגל לפני חודשים ספורים. מאז ההשקה, מרבית המשתמשים היו אכן מרוצים, אך ניתן היה לקרוא גם תלונות, חלקן מוצדקות יותר או סתם קנטרניות, אבל האחרונה שבהן, שמגיעה מהאתר Android Police, חושפת כי מספר הולך וגדל של לקוחות פיקסל ופיקסל XL מדווחים על בעיות תוכנה מדאיגות, הכוללות “קפיאה” של המכשיר ללא סיבה נראית לעין, לעיתים גם למשך דקות אחדות.
אחד המשתמשים המתוסכלים הגדיל לעשות ויצר קשר עם מהנדס בגוגל על מנת למצוא פיתרון לבעיה זו, אך האחרון ציין כי ככל שהוא יודע מספר לא מבוטל של לקוחות כבר החליף את מכשיר הפיקסל שברשותם לחדש, וציין בנוסף כי ייתכן ומדובר בכלל בתקלת חומרה אותה לא הצליחה עדיין גוגל לפענח באופן מלא. בפורומי התמיכה ברחבי הרשת ניתן למצוא מגוון רחב של תלונות נוספות, בהן כאלה המציינות כי המכשיר מסרב לצלצל, אינו מפעיל מוזיקה או וידאו, ובמקרים מסויימים קיים חוסר יכולת ליזום או לקבל שיחות.
ההערכות הן כי ישנן מספר אפליקציות צד שלישי שלאחר התקנתן המכשיר פשוט קופא או מייצר תקלות כאלה ואחרות, אבל ענקית החיפוש טרם השיבה לתלונות אלה, וייתכן כי כבר בתקופה הקרובה נזכה לראות עידכון תוכנה הפותר לפחות חלק מהתלונות. הדברים מצטרפים לדיווחים שקראנו במהלך התקופה האחרונה, בהם מתלוננים המשתמשים על בעיות עם המצלמה, רעשים מוזרים בעת שיחה, ואף ניתוק שיחות רנדומלי.
מקור: Android Police