חברת פרטנר מפרסמת היום את התוצאות הכספיות לרבעון השני של השנה, וחושפת את מספר המנויים בשירות הטלוויזיה, כמות משקי הבית שחוברו לרשת הסיבים האופטיים ועוד. לחברה יש כיום 2.65 מיליון מנויי סלולר, ירידה של אחוז אחד לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
שירות הטלוויזיה של החברה, Partner TV, שהוצג בחודש יוני 2017, חצה את רף 100 אלף מנויים נכון לפרסום התוצאות הכספיות. להזכירכם, בסוף אוקטובר 2017 דיווחה החברה על 30 אלף מנויים, ולקראת סוף השנה האזרחית המספר טיפס ל-40 אלף מנויים.
גם פריסת רשת הסיבים האופטיים Partner Fiber זוכה להצלחה, ולטענת החברה מגיעה כיום ליותר מ-170 אלף משקי בית בעשרות ערים בישראל. רק לאחרונה רכשה חברת סלקום את הזכויות על מיזם הסיבים האופטיים ‘אנלימיטד’ של חברת החשמל, ומעניין לראות איך הדבר ישפיע על קצב הפריסה.
עיקרי תוצאות רבעון שני 2018:
- סך הכנסות: 797 מיליון ₪, בהשוואה ל- 805 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.
- ההכנסות מציוד הסתכמו ב- 177 מיליון ₪, עלייה של 11% בהשוואה ל- 159 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד
- ההכנסות משירותים הסתכמו ב- 620 מיליון ₪ (635 מיליון ₪ בנטרול הפרשה חד פעמית), בהשוואה ל- 646 ברבעון המקביל אשתקד
- ההוצאות התפעוליות (OPEX) הסתכמו ב- 492 מיליון ₪, בהשוואה ל- 472 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד
- Adjusted EBITDA הסתכמה ב- 172 מיליון ₪, בהשוואה ל- 269 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד (ברבעון 2 2017 נרשמה הכנסה של 54 מיליון ₪ מהסדר הפשרה עם אורנג’)
- רווח לתקופה: 2 מיליון ₪, בהשוואה ל- 46 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד (רבעון 2 2017 כולל הכנסה מהסדר הפשרה עם אורנג’)
- החוב נטו הסתכם ב- 893 מיליון ₪, ירידה של 188 מיליון ₪ בהשוואה לסוף הרבעון המקביל אשתקד
- הכנסה חודשית ממוצעת למנוי סלולר (ARPU): 57 ₪ בהשפעת הפרשה חד פעמית, ו-59 ₪ בנטרול ההשפעה. זאת, בהשוואה ל- 58 ₪ ברבעון קודם ו-62 ברבעון המקביל אשתקד.
- בסיס מנויי סלולר: כ- 2.65 מיליון מנויים נכון לסוף הרבעון, ירידה של 1% (22 אלף מנויים), בסיס מנויי ה-Post Paid בסלולר צמח ב-9,000 מנויים ברבעון.