חסרות לכם פרסומות או באנרים קופצים? פייסבוק הודיעה כי החלה לשלב באפליקציית המסרים Messenger מודעות פירסום שישולבו במסך הבית. בשלב ראשון, החלה פייסבוק בניסוי למשתמשים באוסטרליה ובתאילנד, ואם הכל יעבור כשורה, גם אנחנו “נזכה” בקרוב לפתוח את האפליקציה ולראות מול העיניים הצעות רכישה מגופים שונים, אבל אפשר להתנחם בכך שהפירסומים לא יופיעו בתוך חלונית השיחה.
משתמשים בתאילנד ואוסטרליה יתחילו לראות את התהליך מתרחש במהלך השבועות הקרובים, ובפייסבוק יבדקו האם מדובר בחוויה טובה מספיק עבור המפרסמים והמשתמשים, או כמו שהיא מתארת “שיפור וגילוי של חוויות חדשות”. בנוסף, בבלוג הרשמי של החברה נכתב כי המפרסמים לא יוכלו לפנות ישירות למשתמשים, אלא אם המשתמש יהיה זה שהחל את האינטרקציה מול המפרסם, כלומר הוא זה שיזם את הלחיצה על הבאנר. באפליקציית המסרים מסנג’ר משתמשים כיום למעלה ממיליארד לקוחות שצפויים להיחשף במוקדם או במאוחר לתוכן פירסומי, מה שיעשיר את קופת פייסבוק בכמה דולרים נוספים.
מקור: Facebook