פייסבוק ממשיכה לקרוץ לקהל הצעיר ומשיקה כלי עיצוב חדש המאפשר ליצור מסגרות בהתאמה אישית. הכלי, שנבחן כרגע רק בקולומביה, מקסיקו, טאיוואן, אנגליה ואירלנד, מאפשר להעלות אלמנטים שקופים (ו”מקוריים בלבד”, לפי החברה), לחברם לכדי מסגרת רצויה ולפרסם אותם כתמונת פרופיל בצירוף מיקום או בעת אירוע מיוחד בו המסגרת צולמה. כאמור, מספר שווקים בודד נבחר להתנסות בכלי בטרם יושק בשאר העולם, אלא שהצצה בסרטון ההסבר של הכלי החדש חושף כי לפייסבוק תכנית עתידית גדולה יותר הנקראת Camera Effects Platform. המטרה: שיתוף המסגרת שיצרנו עם חברים, לצד מגוון פילטרים שכבר מוצעים כרגע למשתמשי פייסבוק באירלנד, הנמצאים תחת ניסוי נוסף של כלי אפקטים מתקדם בבסיס המצלמה של אפליקציית פייסבוק.
כאמור, הכלי החדש מיועד בבירור עבור קהל הצעירים, אשר נמצא ברובו המכריע נמצא אצל היריבה המרה סנאפצ’ט ואין זו הפעם הראשונה שפייסבוק מחזרת אחר פלח זה, במטרה להחזירו לפלטפורמה בה עשו את צעדיהם הראשונים והמשמעותיים ברשת חברתית מפותחת.
מקור: facebook