אם יש חברה ששמחה על כך ששנת 2016 הסתיימה, זו כנראה סמסונג. למרות צמד מכשירי הדגל שזכו להערכה רבה וקצב מכירות מרשים במיוחד, הקוריאנית לא תזכור את השנה החולפת כמוצלחת במיוחד, בעיקר הודות לסאגת ה-Galaxy Note 7 שהיכתה גלים בכל אמצעי תקשורת בעולם, וגרמה לחברה נזק תדמיתי וכלכלי.
והנה, בעוד אנחנו מקבלים בברכה את השנה האזרחית החדשה, סמסונג צריכה להתמודד עם עוד מקרה שמתחיל לתפוס תאוצה, והפעם מדובר על עדשת המצלמה האחורית ב-Galaxy S7 שמתנפצת באופן מסתורי וללא כל התערבות מצד המשתמש. המקרה הראשון פורסם בשבוע שעבר על ידי בעל מכשיר בשם שון, שהתעורר בוקר אחד וגיחה כי זכוכית המצלמה האחורית התנפצה במהלך הלילה, ללא כל מגע מצידו.
כמו שאתם בוודאי מתארים לעצמכם, סמסונג לא קנתה את הסיפור וסירבה לכבד את האחריות, אבל לא חלף זמן רב ופורום התמיכה של הקוריאנית החל להתמלא בתלונות דומות, וכעת בהחלט לא מדובר ב”מקרה בודד” כמו שמתארת אותו החברה. למעשה, נכון לכתיבת שורות אלה יש למעלה מ-22 עמודים בפורום המציגים תלונות של משתמשים על מקרים דומים או זהים לחלוטין, בהחלט משהו שסמסונג צריכה לתת עליו את הדעת.
מקור: forbes