לאחר שהתנצלה פומבית, סמסונג רוצה לשים מאחוריה את פרשת ה-Galaxy Note 7 האומללה, אבל ישנם עדיין כמה קצוות לסגור. לאחר הריקול הגדול שביצעה החברה, נותרו מספר לא מבוטל של לקוחות שמתעקשים להמשיך ולהחזיק בפאבלט, תוך שהם מסכנים את עצמם וכמובן גם את הסביבה.
לא ברור מדוע אותם לקוחות מתקשים להיפרד מהנוט 7, אולי כמזכרת לנכדים, אבל בסמסונג ממשיכים לנקוט את כל הצעדים כדי לגרום להם להחזיר את המכשיר, או לפחות להשבית אותו לחלוטין. לאחר שהנחיתה כמה “מכות” על אותם מכשירים, כמו למשל קיצור חיי הסוללה, ביטול השימוש בכרטיס סים (תוך שיתוף פעולה עם המפעילות הסלולריות), וכמובן גם איסור טיסה עם המכשיר כמו גם כניסה למקומות נוספים, מנסה הקוריאנית להנחית את המכה הגדולה מכולן – עידכון שימנע את טעינת המכשיר לגמרי.
בהתחשב בעובדה שאותם משתמשים לא “פראיירים” ובוודאי הצליחו לעקוף כמה מגבלות ולעצור את עידכוני ה-OTA, יהיה מעניין לראות מה השלב הבא של סמסונג, במידה וזו תיאלץ לעשות כן.
מקור: Theinvestor