נטפליקס (Netflix) משיקה חוויית טלוויזיה חדשה הכוללת טריילר סלולרי על מנת להקל על ההחלטה במה לצפות, להוריד את זמן החיפוש, להפוך את זה לקל, פשוט ומהיר עבור החיבור בין הלקוחות לסיפורים ולתכנים שהם אוהבים.
אחת הדרכים הטובות ביותר לדעת אם אתה אוהב סרט או סדרה חדשה היא לצפות בטריילר. נטפליקס מכריזה על “טריילר סלולרי” (הושק ב-iOS ובקרוב ב- Android). השירות החדש נועד ללמוד בדרך מהנה, פשוטה וקלה על התכנים החדשים של נטפליקס במטרה למצוא משהו שאוהבים לצפות בו. כל הטריילרים נמשכים כ -30 שניות ומוצגים בפורמט אנכי, כך שניתן יהיה לצפות בהם מבלי להפוך את המכשיר הנייד. הטריילרים מוצגים כמצגת, כך שאם מזהים משהו מעניין ניתן להוסיף לרשימת הצפייה האישית. אם לא, ניתן להחליק או להקיש על המסך כדי להתקדם לטריילר הבא.
בשנה שעברה, השיקה נטפליקס את השירות בממשק וידאו דינמי למכשיר טלוויזיה. שנים של בדיקות הבהירו כי טריילרים עוזרים לגלוש פחות ולגלות תוכן חדש מהר יותר. עם ההשקה של שירות ‘הטריילר הסלולרי”, מביאה נטפליקס חוויית גלישת וידאו לנייד באופן מהנה ומותאם לנייד. הטריילר לסלולר נטען במהירות רבה, מותאם אישית לטעם הספציפי של הלקוח בהתבסס על היסטוריית הצפייה שלו, ונוח לשימוש.
צוות המובייל של נטפליקס עבד על פיתוח הטריילר הסלולרי במשך כשנה. בוצעו סבבים של בדיקות כדי להבין טוב יותר מהי הדרך השימושית ביותר עבור חוויית הטלפון החכם המכיל פחות מקום מאשר מסך הטלוויזיה ושהמשתמשים נוטים לעבור בין אפליקציות ומטלות. בסופו של דבר, הבדיקות הצביעו על כך שטריילרים לסלולר הובילו לצפייה ועזרו ללקוחות למצוא במהירות רבה יותר תכנים.