אתר GamesBeat חבר לשירות ניתוח הפרסום בזמן־אמת iSpot.tv, שעובד עם 8 מיליון משתמשי טלוויזיות חכמות, על מנת לבדוק איזו חברת גיימינג אחראית למספר הפרסומות הגבוה ביותר. בין החברות נמצאות גם מפיצות משחקים לטלפונים החכמים, וגם ענקיות הגיימינג לקונסולות ולמחשבים האישיים, בנתונים שנבדקו מ־16 במרץ ועד 15 באפריל.
בתקופה שנבדקה, פרסומות הגיימינג כללו 2.3 מיליארד הופעות שמתכנסות ל־19 חברות שהשקיעו 34.2 מיליון דולר בפרסום ב־65 מקומות שונים במשך 11,000 פעמים. כמעט מחצית מהופעות אלו, 48.1%, שייכות לפלייסטיישן (PlayStation). החברה העלתה 16 פרסומות שונות, כאשר הפרסומת למשחק Far Cry 5 הייתה הנצפית ביותר (416.1 מיליון פעמים). ניתן לראות את קהל היעד הברור של החברה בהסתכלות על הערוצים בהם היא פרסמה. כמעט כולם – ערוצי ספורט.
החברה שלוקחת את המקום השני בכמות הופעת פרסומות הגיימינג, היא חברת קינג (King). החברה פרסמה בשישה ערוצים לקהל יעד כללי, והגיעה ל־554.8 הופעות, כולן של המשחק Candy Crush, בפרסומות ששודרו 3,300 פעמים. במקום השלישי נמצאת חברת נינטנדו (Nintendo) היפנית, עם 272.4 מיליון הופעות של 15 פרסומות שונות ששודרו 1,800 פעמים. כמו פלייסטיישן, גם נינטנדו הלכה על קהל יעד ספציפי, ושידרה את פרסומותיה בערוצים לילדים.