חברת Nutonomy הסינגפורית החלה בניסוי של מוניות אוטונומיות

ad1

דמיינו את התרחיש הבא: הזמנתם מונית דרך האפליקציה, נכנסתם לתוכה וגיליתם שכיסא הנהג ריק והרכב מופעל למעשה על ידי רובוט. אמנם מצד אחד יש בזה יתרון גדול, כי תוכלו להגיע ליעד מבלי לשמוע את סיפורי הנהג מונית הקלאסי שמשתדל להנעים את זמנכם בזמן העמידה בפקקים, אבל מצד שני זה קצת מפחיד ואולי משעמם לא? נכון, עד שנגיע לתרחיש הזה יעברו עוד מספר שנים, אבל חברת Nutonomy הסינגפורית נתנה את יריית הפתיחה בדרך למוניות אוטונומיות.

Nutonomy-self-driving-cab-796x398

עוד בתחילת החודש הודיעה Uber כי בכוונתה להתחיל בניסוי ציבורי למוניות אוטונומיות בפיטסבורג ארה”ב, אבל נראה כי Nutonomy הקדימה אותה וזוכה כעת למלוא תשומת הלב. החברה הסינגפורית הודיעה כי תזמין תושבים “נבחרים” לנסות את השירות החדש שלה, על ידי הזמנת נסיעה חינמית דרך האפליקציה. הנוסעים יגיעו ליעדם בתוך רנו Zoe או מיצובישי i-MiEV, שתי מכוניות חשמליות שעברו התאמה ייעודית עבור נהיגה אוטונומית. כמו בניסויים אחרים בתחום, המוניות של Nutonomy יהיו בשלב הראשון מאוישות על ידי מהנדסי החברה שישבו במושב הנהג, זאת כדי לבחון את הביצועים בשטח וכמובן לקחת את ההגה במקרה חירום.

Nutonomy

Nutonomy מציינת כי היא תאסוף את הנתונים ממחשבי הרכבים במטרה לחדד ולשפר את מערך השירות, כהכנה לקראת השקה מסחרית בסינגפור במהלך שנת 2018.

מקור: Nutonomy