חברת Gett מודיעה כי רכשה את Streetsmart, חברת סטארט-אפ שפיתחה מערכת ייעודית לניהול ציי מוניות. המערכת מייעלת את פעולת הנהגים באמצעות אפליקציית נהגים אשר עושה שימוש באלגוריתמי ניתוח Big-Data ובינה מלאכותית (AI) על מנת לתכנן מסלולים אופטימליים מותאמים אישית לנהגים בהתאם לנתוני זמן אמת, במטרה לקצר את הזמן עד לאיסוף הנוסע הבא ובכך מסייעת לנהגי Gett בכל העולם למקסם את רווחיהם ולהפחית את זמן ההמתנה של הנוסעים, תוך הגדלת היעילות הכוללת של הצי.
הטכנולוגיה מאפשרת אופטימיזציה של ציים גדולים עם אלפי רכבים תוך התחשבות במיקומם של כלל הרכבים בצי, כלומר ניצול נכון יותר של היצע הרכבים ופיזור נכון יותר של הצי בהתאם לביקוש הנסיעות. רכישה זו מצטרפת למספר עסקאות גדולות אותן ביצעה Gett לאחרונה, בהן את חברת Juno בארצות הברית ואת חברת המוניות השחורות הבריטית Radio Taxis בבריטניה.
בוריס קורנפלד, סמנכ”ל הפיתוח של Gett מסר: “אני מברך את Streetsmart על הצטרפותם למחלקת מחקר ופיתוח של Gett, קבוצה של אנשים כה מוכשרים מהווה תוספת משמעותית לצוות החזק של בינה מלאכותית שכבר קיים ב Gett. הטכנולוגיה של Streetsmart תסייע לנו לשמר את מקומנו כמובילים טכנולוגיים בארץ ובעולם. ובצד העסקי, הטמעת הטכנולוגיה תאפשר לנו לשפר את יעילות השירות לנהגים ולנוסעים כאחד”.
אסף רוז, מייסד Streetsmart מסר: “אני מוביל את Streetsmart בשנתיים החולפות עם צוות חזק וטכנולוגיה חדשנית – השילוב הבסיסי הנחוץ להצלחתו של סטרטאפ. Streetsmart פיתחה טכנולוגיה ייחודית שממקסמת ומייעלת כיום פעילותם של נהגים רבים בניו יורק. אנחנו שמחים על ההזדמנות להפוך את הטכנולוגיה לנגישה למאות אלפי הנהגים של גט ועל יכולתנו לתרום ולהשפיע על חיי כולנו בדרכנו להיות צרכנים וספקים של תחבורה חכמה”.