אפל (Apple) העולמית בחרה בחברת DCS להוביל את המהפכה בשירות לכלל מוצרי החברה בישראל, ביניהם מכשירי iPhone, ומחשבי Mac, באמצעות תיקונים בסטנדרט הבינלאומי של החברה, שימוש בחלפים מקוריים ועמידה בלוחות זמנים תקניים.
השירות יהיה זמין כבר בימים הקרובים לכלל לקוחות ומשתמשי Apple בישראל, הן עבור מוצרים שנרכשו בארץ והן עבור מוצרים שנרכשו בחו”ל והינם נושאי אחריות יצרן (Apple Warranty). כמו כן, יציעו מעבדות DCS גם שירות למוצרים שאינו במסגרת אחריות – בתשלום. חשוב לצייו כי החברה תעניק שירות לכל מפיצות מוצרי אפל בישראל, כדוגמת איידיגיטל, המפעילות הסלולריות ועוד. המשמעות היא שגם אם תפקידו את מכשירכם לתיקון באחת המפיצות, יגיע המוצר לטיפול בחברת DCS.
ישראל היא בין המדינות הראשונות בעולם בהן נפתח מודל מהפכני כזה של שירות להחלפת מסכים מקוריים ומדובר במהפכה של ממש עבור הלקוח. בתיקוני מכשירי ה-iPhone הפופולאריים לדוגמא, יבוצעו תיקוני המסכים ברמת גימור גבוהה בדיוק כמו במפעלי החברה, יהיה זמין תיקון גם של כפתור הבית (טביעת אצבע) שלא היה ניתן לתיקון בישראל עד כה וכל זאת תוך שמירה על אחריות יצרן.
החברה תציע את התיקונים שאינם במסגרת אחריות היצרן במחירים אטרקטיביים ותחרותיים, גם לעומת מעבדות שאינן רשמיות, לדוגמא, תיקון מסכי iPhone יוצע במחירים שלהלן:
דוד נגר, מנכ”ל DCS: “אנו גאים ומברכים על הבחירה בנו כמעבדה הרשמית של Apple בישראל. מדובר בלא פחות מבשורה למשתמשים הישראליים, שיוכלו סוף סוף ליהנות משירות ותיקונים בסטנדרט העולמי הגבוה של החברה, בלוחות זמנים מהירים ובמחיר הוגן”.