בהמשך להצגת ליין הרובוטים של החברה לפני שנה, גם בתערוכת CES 2018 הנוכחית תחשוף חברת LG שלושה קונפסטים של רובוטים, שפותחו במיוחד לשימוש מסחרי בבתי מלון, שדות תעופה וסופרמרקטים.
כל מותגי הרובוטים מסוג CLOi, רובוט השירות, רובוט “סבל” ורובוט עגלת הקניות, הולכים בעקבות רובוט מדריך ורובוט ניקיון נמל התעופה שלאחרונה השלימו בהצלחה הרצות מבחן שבוצעו בנמל התעופה אינצ’ון של קוריאה. רובוט כיסוח הדשא ורובט ההאב החביב, שנוסה לאחרונה באחד ממוסדות הפיננסים הגדולים בקוריאה, המספק מידע ושירותים בסניפי הבנק, גם הם חלק ממשפחת CLOi.
מטרתו של רובוט השירות היא לספק ארוחות ומשקאות לאורחים וללקוחות בבתי מלון ובטרקליני נמל התעופה במהירות וביעילות. הרובוט יכול לספק מזון או כיבוד מסביב לשעון באמצעות מגש הזזה מובנה, המציג את המגש ללקוח בהזזה קלה. לאחר אישור המשלוח, רובוט השירות עושה את דרכו חזרה למטבח בכוחות עצמו.
מעוצב על מנת לספק מזוודות לאורחי המלון, רובוט “סבל” ממזער את אי הנוחות כתוצאה משירות איטי והמתנה ארוכה במהלך השהות במלון. רובוט “סבל” יכול להתמודד עם שירות אקספרס צ’ק-אין וצ’ק -אאוט לדאוג לתשלום, לאפשר לאורחים עסוקים לבצע צ’ק-אאוט ולקבל את מזוודותיהם היישר למכוניתם ובשבריר שניה.
LG גם מיישמת את הידע הרובוטי שלה בכדי לשפר את חוויית הקנייה בסופרמרקטים פרמיום. באמצעות עזרת רובוט הקניות של LG, הקונים יכולים לסרוק את הפריטים בעזרת סורק ברקודים בתוך הרובוט כדי להציג את מחירי המוצרים ולראות את רשימת הקניות המלאה שלהם בתצוגת הפנים שלו. הרובוט יכול, בנוסף, להדריך קונים אל המוצרים שנבחרו באפליקצייה.