חברות תעופה לא תמיד מצליחות לספק את רמת שירות הלקוחות לה נוסעים היו מצפים לקבל. אחד האירועים המרגיזים בטיסות הן העיכוב שלהן, כאשר רוב הנוסעים בוודאי נתקלו בקבלת מסרון המודיע ערב לפני הטיסה על עיכוב שלה. לנוסע המקבל הודעה מהסוג הזה מחברת התעופה שלו, אין יותר מדי ברירות והוא צריך להתקשר אליה על מנת לקבל מידע נוסף. חלק מחברות התעופה יציגו את המידע כבר במערכת השירות הקולי וחלק יכריחו את הנוסע להמתין לנציג שירות טלפוני, עד שזה יענה להם.
חברת לייבפרסון אשר פיתחה פלטפורמה לניהול יעיל של אינטרקציות עם לקוחות, החלה בשירות יוצא דופן עבור חברת התעופה Hawaiian. הנוסעים להוואווי יהיו מסוגלים לתקשר עם חברת התעופה שלהם באמצעות מסרונים דו כיווניים. ההודעות כוללות מידע על עיכובים, זמני צ’ק אין ושינויים בשער הטיסה. הדבר חוסך לנוסע המון תסכול וזמן בניסיון להבין את המסר שחברת התעופה רצתה להעביר אליו.
פלטפורמת LiveEngage אותה פיתחה לייבפרסון, היא זו המאפשרת ללקוחות Hawaiian לתקשר עם חברת התעופה שלהן באמצעות מסרון או הצ’אט בפייסבוק. בצורה זו, הלקוחות יכולים לדבר עם נציגי השירות בזמן ובמקום שנוח להם ואפילו להמשיך את השיחה בחלקים, מבלי שהם צריכים להפסיק את כל מה שהם עושים, בשביל לקבל תשובות לשאלות שלהם. בדרך זו, הלקוח יכול לתקשר עם נציגי חברת התעופה, בזמן שהוא נמצא במונית או אורז את המזוודה בבית.
לייבפרסון לוקחת את שירות הלקוחות הטלפוני לו אנחנו רגילים צעד אחד קדימה, במקום להתקשר לנציג, החברה מציעה שירות יעיל המותאם לעת הטכנולוגית ולדרישות השוק. היא פיתחה פלטפורמה לתקשורת א-סינכרונית הנעשת בווב, במובייל, במסרונים או בצ’אט פייסבוק. היא אפילו מציעה שילוב של בוטים המשמשים כנציגי שירות וירטואליים, לצד נציג שירות אנושי, המשתלב בשיחה, כאשר הבוט מזהה צורך לכך. מרכז הפיתוח של לייבפרסון יושב ברעננה.