סדרת ה-G של LG שהגיעה אלינו בספטמבר 2012 ידעה במרוצת השנים עליות וירידות, וכעת נראה כי בכוונת הדרום קוריאנית לבצע מיתוג מחדש של הסדרה, כבר במכשיר הדגל הקרוב שיוכרז ככל הנראה בחודש מרץ הקרוב.
“LG מכינה אסטרטגיית מותג חדשה לגמרי עבור סדרת G במחצית הראשונה של השנה, כאשר האפשרויות הן מעבר למספור דו-ספרתי או מיתוג אחר. מיתוג מחדש של מכשירי דגל אינו דבר חדש, וכבר ראינו את אפל וסמסונג עושות זאת עם מכשירי הפרימיום שלהם”, כך צוטט נושא תפקיד ב-LG באתר חדשות מקומי.
הדברים מתייחסים כמובן לאחות הגדולה סמסונג, שהחליטה לוותר על ה-Galaxy Note 6 ולהציג במקומו את ה-Note 7 (אחד הכשלונות הגדולים של החברה מאז ומעולם), וכמובן גם הקפיצה על ה-iPhone 9 והשקתו של ה-iPhone 10 לפני חודשים ספורים. קשה בשלב זה לנחש מה מתכננת LG לעשות עם המיתוג החדש, והאם בכוונתה להציג מספור זהה למכשירי סדרת G וסדרת V (כמו שעושה סמסונג עם ה-G וה-Note), או אולי משהו שונה לגמרי.
סדרת G המפוארת החלה את דרכה ב-2012 תחת השם “Optimus“, כאשר שנה לאחר מכן הציגה את ה-LG G2 – לדעת רבים אחד המכשירים האיכותיים שידעה סדרה זו עד היום.
מקור: theinvestor