אף אחד לא אוהב לראות פרסומות קופצות ומציקות בכניסה לאתר אינטרנט, אבל עבור רבים זו בדרך היחידה להרוויח כסף כדי לכסות את העלויות. כל בעל אתר שרוצה להכניס גולשים, חייב למצוא את האיזון הנכון בין חשיפת המשתמשים לפרסומות, אבל מצד שני לא לעצבן יותר מדי ולגרום להם לעזוב את האתר או לחסום את האפשרות לצפות בהן.
דיווח חדש באתר וול סטריט ג’ורנל מעריך כי גוגל עובדת בסתר על חוסם פרסומות מובנה בדפדפן כרום שידאג לסנן את המודעות שהחברה רואה בהן בלתי קבילות. הדברים נכונים לגבי חלונות קופצים, קטעי וידאו בהפעלה אוטומטית, הפניות לאתרי פישינג ועוד. בשורה התחתונה המטרה היא לכפות על מפעילי האתר העלאת פרסומות ראויות, ומי שלא ייעשה זאת – ייענש. לגוגל יש את כל האמצעים והכלים להעניש בעלי אתרים כאלה, בין אם זה חסימת שירות הפרסום AdSense של החברה, או במקרים מסויימים גם חסימת האתר כולו מדפדפן הכרום. בשלב זה גוגל לא הגיבה לפרטים.
מקור: WSJ