ניתן לומר בוודאות כי מלכת תערוכת CES השנה היא לא אחרת מחברת Google וכי אי אפשר היה להתעלם ממנה. בכל אולמות התצוגה, מבפנים ומחוץ ובכל רחבי העיר, על כל לוח פרסומות אלקטרוני יכולתם לראות את הססמא ״Hey Google”. אי אפשר היה לפספס את גוגל השנה בכל העיר לאס וגאס. גוגל קנו שטחי פרסום מאד נרחבים ולדעתנו אין אדם שנכח בעיר לאס וגאס ולא נקל לפחות פעם אחת בפרסומת שלהם. גוגל השנה לא לקחו ביתן בתוך אחד האולמות המרכזיים אלא החליטו להקים 2 ביתנים גדולים המחוברים בינהם ברחבה החיצונית לאולם המרכזי של התערוכה. אמנם ביום הראשון לצערם ירד גשם בלאס וכאס דבר הקילקל להם את התכניות אבל במהלך שאר ימי התערוכה הכל פעל כרגיל. בביתנים יכלתם להתרשם מיכולות העוזרת האידשית של גוגל ולהתנסות באופן אישית ע״י על מיני פעילויות שגוגל הכינה על מנת לתת לצרכנים את ההרגשה וההתנסות עם העוסרת האישית. כמובן שכל האנשים שהיו מטעם גוגל היו לבושים ממותג גוגל עם דגש על לוגו העוזרת האישית וגוגל גם חילקה בהגרלות מכשירי גוגל הום מיני רבים. לא יכולנו שלא לשלוח את רון פיירמן על מנת שיראה, יתנסה ואולי אף יזכה במכשיר אחד מתנת גוגל. אתם מוזמנים לצפות: