מכירים את הפרסומות המרגיזות ביוטיוב שמתחילות לפני ניגון הוידאו וניתן לדלג עליהן רק לאחר כמה שניות? החדשות הטובות הן שגם מארק צוקרברג שונא אותן, אבל החדשות הרעות הן שאנחנו הולכים לסבול הרבה יותר עם שיטת הפרסום החדשה בפייסבוק.
ברשת החברתית הפופולרית שמים לב שאנחנו משתפים הרבה סרטונים, אם זה Live או כל דבר אחר, ואמרו לעצמם – היי, למה שלא נעשה גם מזה כמה לירות? על פי הדיווח האחרון, 20 שניות לאחר צפיה בסרטון יתחילו לרקוד לנו פרסומות על המסך בלי אפשרות לדלג או להסיר אותן. למרבה המזל, אותן פרסומות יופיעו רק עבור סרטונים באורך של לפחות 90 שניות, אבל אין ספק שיש כאן פוטנציאל עצום מצד פייסבוק לגרום לנו לחפש מקור אלטרנטיבי לצפיה בוידאו. בדיוק כמו יוטיוב של גוגל, גם כאן תשלשל פייסבוק לכיסה 45 אחוזים מהרווחים, והשאר כמובן יגיע למפרסמים.
מקור: Recode