עובדי חברת הטכנולוגיה BioCatch שהקים בני רוזנבוים ז”ל, ממשיכים זו השנה השניה מאז פטירתו את המסורת שהחל עם מיזם “מבצע אפיקומן” שרותם חברות טכנולוגיה לטובת רכישת מתנות לילדים בסיכון. בני נפטר במרץ 2015 ומותו הפתיע את כל חבריו ואת תעשיית ההיי-טק הישראלית. במהלך חייו היה מעורב בני בעשיה יזמית, בחינוך ובתרומה לקהילה ועובדיו וחבריו החליטו להמשיך את דרכו.
טרם מותו פעל בני ז”ל רבות למען הקהילה ובאחד מביקוריו בחברות הייטק בארה”ב הבחין בפרויקט שהציע לעובדיו לתרום מתנות חדשות לילדים בסיכון לקראת חג המולד. כשחזר ארצה, רתם את חברת BioCatch והתחיל בשת”פ עם חברות נוספות במשק לטובת קניית מתנות לחג הפסח. בני שם דגש גדול על אופן חלוקת המתנות. לבני היה חשוב שהילדים יקבלו מתנה שהם באמת רוצים ולא אחת מתוך ערימת מתנות אקראיות שנרכשו ללא מחשבה. עם התובנה הזו יצר בני קשר עם עמותות המטפלות בילדים ונוער בסיכון ובקש מהן להעביר רשימה של מתנות מבוקשות.
בפסח 2016, הצליחו חבריו ועובדיו של בני לשמח 2000 ילדים ונוער בסיכון במתנות אישיות שנתרמו באמצעות 35 חברות. השנה בכוונתם להגדיל את הנתינה. עוד פרטים על “מבצע אפיקומן” ניתן למצא בדף הפייסבוק. מדובר בתרומה של מתנות בסכומים הנעים בין 40 ל-120 שקלים שיאספו עד ליום 20.3.16 ויחולקו באמצעות מתנדבים והעמותות בשבוע שלפני פסח.