אפל ו-Fitbit ממשיכות לחזק את מעמדן בשוק המחשוב הלביש גם לאחר חגיגת הקניות של סוף השנה האזרחית, כך עולה ממחקר של חברת Kantar.
לאחר שהשיקה את השעון החכם הראשון, תפסה אפל את השליטה בשוק השעונים החכמים, ומצליחה לשמור על פער גדול מאוד גם כעת, מה שמוכיח מעל לכל ספק שהצרכנים אוהבים גם את הדור השני שהציגה החברה. אפל שולטת כעת ב-50 אחוזים ממכירות השעונים החכמים, כאשר אחריה נמצאת סמסונג עם סדרת ה-Gear, שמצליחה להגיע ל-17.6 אחוזים.
בשוק צמידי הכושר השליטה ברורה אף יותר, כאשר חברת Fitbit מצליחה למשוך אליה לא פחות מ-75 אחוזים מסך כל המכירות בסיגמנט הזה, כאשר אחריה במרחק עצום נמצא את Garmin עם 12.5 אחוזים. שתי חברות אלה נוגסות פלח של קרוב ל-90 אחוזים מהיקף המכירות הכללי ומשאירות פירורים לכל השאר.