כדי לנסות ולהתמודד עם התחרות הקשה מול אמאזון (Echo) ובקרוב מאוד אפל (HomePod) בשוק הרמקולים החכמים, מודיעה גוגל כי הסייען הוירטואלי Google Assistant ישולב בעתיד הקרוב במגוון רחב מאוד של מוצרים של יצרניות אחרות.
במהלך תערוכת CES 2018 המתקיימת בלאס וגאס, הודיעה גוגל כי היצרניות Bang & Olufsen, Altec Lansing, Anker Innovations, Braven, iHome, JBL, Jensen, LG, Lenovo, Klipsch, Knit Audio, Memorex, RIVA Audio, SōLIS ו-Sony, צפויות להציג במהלך השנה רמקולים ביתיים חכמים הנשלטים על ידי Google Assistant, זאת כמובן בנוסף לסדרת המוצרים של החברה עצמה – Google Home.
לא פחות מעניינת היא העובדה שיצרניות כדוגמת סוני, לנובו, JBL ו-LG כבר הודיעו כי בכוונתן להשיק רמקולים חכמים המשלבים מסכי מגע, בדומה ל-Amazon Show, ואילו אחרות צפויות להציג מכשירים פשוטים יותר במחירים נוחים. Gummi Hafsteinsson, מנהל מוצר Google Assistant, אמר לאתר TechCrunch כי הרמקולים עם הצגים החכמים יתמכו בכל השירותים של גוגל, כלומר קיימת אפשרות סבירה כי כבר בעתיד הקרוב נראה שיפורים בתחום התמיכה במסכי מגע.
גוגל לא חושפת בשלב זה את הפרטים על זמינות ומחירי הרמקולים מבוססי מסך מגע, אבל אלה צפויים להתחיל מ-200 דולר ולהמריא כלפי מעלה בהתאם לתכונות ולגודל המסך. רמז לזמינות המוצרים אפשר למצוא בהודעה של JBL, שמסרה כי תשיק רמקול-מגע אחד לפחות בארה”ב בחודשי הקיץ, וסביר כי יצרניות נוספות יתמקדו באותו חלון זמן.
מקור: google