השנה החליט המותג JAM לשנות כיוון ולפנות אל השוק הצעיר לכן הוא שינה את עיצוב המוצרים שלו מקצה לקצה והפעם אנו רואים בביתן המון צבע. כל המוצרים מיוצרים בצבעים צבעוניים, אדום, כחול, סגול, ורוד ואפילו צבעי הסוואה במבחר גוונים כמיטב האופנה הנוכחית. על מנת להיות מיוחדים ולקרוץ יותר אל הצרכן הצעיר JAM בחרה להתמקד בכמה טכנולוגיות אשר לדעתה ייחדו אותה אל מול המתחרות והצרכנים יעדיפו לרכוש את מוצרי JAM.
זה מתחיל בכך שהחברה החליטה כי לכל הרמקולים שהיא מייצרת יהיה כבל טעינה מובנה, Build-In, על מנת לחסוך את החיפוש התמידי אחר כבל טעינה. בחלק מהרמקולים הכבל נראה מבחוץ כחלק מעיצוב הרמקול ובחלק הוא פשוט מוסתר בתחתית הרמקול בתא מוסתר.
בנוסף כל הרמקולים והאוזניות השייכים לקו העיצובי של השנה הינם עמידים למים ואבק דבר המאפשר לצאת איתם לחיק הטבע, בריכה או ים. עמידות למים אמנם אינה אפשרות הייחודית רק להם אבל כמו כולם גם הם החליטו להוסיף את היכולת הזו למוצריה.
אפשרות נוספת שהחברה מתגאה שקיימת במוצריה היא אפשרות הקליטה למרחק של עד 30 מטרים. כל הרמקולים יכולים לקלוט ולשדר במרחק של עד 30 מטר מהטלפון המשדר. זה אומר שאתם יכולים לשדר מוזיקה את הרמקול ממרחק של עד 30 מטר ולא תהיה בעיית קליטה. אז נכון, לטעמנו אין מה לעשות עם זה יותר מדי אבל לא נתלונן אם זה קיים. עוד נתון שהם החליטו להתמקד בו ולשפר זאת הסוללה. החברה מתגאה כי האזניות שלה והרמקולים בעלי סוללות מחוזקות המאפשרות שימוש לזמנים ארוכים. הם לא פירטו לכל מוצר ומוצר אבל הם עדכנו כי כל המוצרים מיועדים לשימוש ממושך.
** הכתב היה אורח קבוצת קאופמן בתערוכת CES 2018 שהתקיימה בלאס וגאס