שירות הסטרימינג Tubi – אשר ניתן לצפייה בחינם גם בישראל, שבר את שיאו הקודם בחודש מאי, כשהגיע ל-20 מיליון משתמשים פעילים בחודש שעבר, מפרסמת החברה.
משתמשי השירות צפו ביותר מ-94 מיליון שעות של תכנים (סדרות, תכנים תיעודיים וסרטים), ולפי Tubi – מאי גם נחשב לחודש עם ההכנסות הגבוהות ביותר בהיסטוריה של החברה. Tubi טרם הפיץ את סכום ההכנסות בפועל.
“Tubi עשה צעדים מדהימים במחצית הראשונה של השנה, והדגים עוד יותר את החיוניות של AVOD בסביבה עמוסה מאינספור אפשרויות סטרימינג”, אמר מנכ”ל Tubi, פארהאד מסעודי, והוסיף: “העסקאות האחרונות שלנו השנה עם האחים וורנר, ליונס-גייט, אן.בי.סי. – יוניברסל ועוד, מהדהדות טוב מאוד עם הלקוחות שלנו, ואנו נשמח לספק תוכן נוסף גם בהמשך השנה”.
Tubi סגרה עסקה עם אן.בי.סי. – יוניברסל בחודש פברואר, עת קיבלה גישה ל-400 סרטים וסדרות טלוויזיה של חברת התקשורת. מוקדם יותר השנה, היא הודיעה על תוכניות להוציא יותר מ-100 מיליון דולר על רישיונות תוכן. החברה הודיעה היום, כי יש לה כיום למעלה מ -15,000 סרטים וסדרות טלוויזיה, השווים יותר מ-40,000 שעות של תוכן, כולם זמינים בחינם.
Tubi הוא רק אחד משירותי הסטרימינג הנתמכים מפרסומות, ואשר מחפשים להתחרות בנטפליקס ובשירותי סטרימינג בתשלום אחרים. זהו ענף שראה פעילות של רכישות משמעותית בחודשים האחרונים: בחודש ינואר – ויאקום רכשה את שירות הסטרימינג פלוטו TV תמורת 340 מיליון דולר. בחודש מרץ – סוני השיקה את שירות הסטרימינג Crackle במיזם משותף עם חברת צ’יקן סופ.