לקראת הקיץ ורגע לפני היציאה לחופש הגדול, קבוצת המדיה הופ! בשיתוף איגוד האינטרנט הישראלי (ע”ר) ו-HOT שמו להן למטרה להעלות את המודעות בקרב ילדים, בני נוער והוריהם לגלישה אחראית ובטוחה. האינטרנט והרשתות החברתיות הם עולם ומלואו עבור ילדים ובני נוער, אשר מבלים את מרבית זמנם מול המסכים, משוחחים עם חברים, משתפים, צופים, לומדים אבל גם חשופים ללא מעט סכנות.
קמפיין בטיחות ברשת, נועד לעזור לכולנו לעבור את הקיץ בשלום ולהטמיע הרגלי צריכה נכונים ובריאים בכוונה לחולל שינוי משמעותי. קמפיין שמטרתו לחולל שינוי משמעותי בהרגלי צריכת תכנים, ע”י העלאת המודעות ויצירת שיתוף פעולה בין הורים לילדים.
כחלק מהקמפיין הופק תשדיר מידע לציבור הפונה להורים, שמטרתו לעורר את מודעותם לסכנות הקיימות לילדים ברשת ולחשיבות הגדולה של שיחה והנחייה נכונה. הקמפיין מלווה בקליפ קצבי בכיכובה של אגם בוחבוט, הפונה לילדים ובני נוער ועוסק בשמירה על הפרטיות ובריונות ברשת. כמו כן ישנו קליפ שמח ומלא דמיון בכיכובם של יובל המבולבל ומיכל הקטנה, הפונה לגילאי הגן ומתמקד במתן כלים לזהירות בעת הגלישה ודרכי התמודדות עם תוכן לא הולם.
באתר הופ! יעלה איזור מיוחד להורים ובו מאמרים בנושאים כגון: תוכנות סינון תכנים, שמירה על פרטיות הילדים, הורים כדמות לחיקוי בעולם דיגיטלי, משחקי ילדים ברשת, תוכן פוגעני ברשת ועוד. אחד הכלים המרכזיים המוצעים בקמפיין הוא ההסכם משפחתי. כלי עזר להורים, המעודד שיח פתוח בינם לבין הילדים וכולל הסכמות הדדיות המכבדות את הצרכים והרצונות של הילד, בצורה שתגן עליו מפני הסכנות ברשת. ההסכם כולל 3 גרסאות: לילדי הגן, לילדי בית הספר היסודי ולבני נוער. ההסכם המשפחתי יהיה פתוח להורדה באתר.