יצרנית הסמארטפונים הקוריאנית הצליחה, לראשונה בתולדותיה, לתפוס נתח שוק של 20 אחוזים בארה”ב, כך על פי מחקר שפירסמה חברת Analytics. על פי המחקר, נתח השוק של LG צמח בכמעט שלושה אחוזים לעומת הרבעון הראשון של השנה שעברה, ובמהלך שלושת החודשים הראשונים של השנה העבירה לשוק האמריקאי לא פחות מ-7.3 מיליון סמארטפונים.
אנליסטים בכירים בשוק מעריכים כי הצמיחה של LG בשוק האמריקאי מבוססת בעיקר על הצלחתן הרבה של סדרות X ו-K, הפונות בעיקר לשוק הנמוך והבינוני, ובנוסף מעריכים אותם גורמים כי גם מכשיר הפרימיום LG V20 מושך קהל לקוחות גדול. חשוב לציין כי הנתונים המרשימים אינם כוללים בשלב זה את מכשיר הדגל החדש LG G6 שהושק בארה”ב במהלך חודש אפריל, ולא נופתע אם במהלך הרבעון הנוכחי נתח השוק יגדל בהתאם.
על פי המחקר, אפל נמצאת עדיין במקום הראשון בארה”ב עם נתח שוק של 34.5 אחוזים ועליה של 2.3 אחוזים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, זאת לאחר מכירתם של 12.6 מיליון מכשירי אייפון בשלושת החודשים הראשונים של השנה. במקום השני נמצאת כמובן סמסונג עם נתח שוק של 24.6 אחוזים, עם מכירה של כ-9 מיליון סמארטפונים, אבל מציגה ירידה של כ-3 אחוזים בהשוואה לרבעון הראשון של השנה שעברה.
מקור: Koreaherald