עם אינסוף חברות ושירותים להזרמת מוזיקה, כמו ספוטיפיי או אפל מיוזיק, עשרות מיליוני אנשים כבר משלמים עבור האזנה למוזיקה באיכות גבוהה וללא פרסומות. יוצאת דופן בתחום היא יוטיוב (YouTube), שמאפשרת האזנה למאות ומיליארדי סרטוני מוזיקה באופן חינמי לחלוטין, עם הרבה פרסומות, וללא כל דרך לשלם על התוכן. בחודש מרץ גם זה עתיד להשתנות, עם השקה של שירות חדש בחסות יוטיוב – וכשזה יקרה – אתם הולכים לראות הרבה פרסומות. הרבה.
אתר MacRumors חושף שכאשר יושק השירות, יוטיוב תעלה את כמות הפרסומות המוצגות למשתמש על מנת להמאיס את השימוש, כך שיעבור לשירות בתשלום ויפסיק להאזין לשירים בחינם. מנהל המוזיקה בחברת יוטיוב העולמית, ליור כהן, סיפר בכנס שנערך בטקסס “אנשים שמתייחסים ליוטיוב כמו שירות להזרמת מוזיקה, אלה שמקשיבים באופן פסיבי לפרקי זמן ארוכים, ייתקלו במודעות רבות יותר […] לא תהיו שמחים אם תאזינו ל-‘Stairway to Heaven’ ותקפוץ לכם פרסומת מיד לאחר מכן”, אומר כהן ומוסיף, “ישנם הרבה משתמשים שאנחנו יכולים לתסכל ולפתות כדי להפוך למנויים, […] ברגע שנעשה את זה, תאמין לי, כל הרעש על המהלך ייעלם, וכל הכתבות שנכתבו עליו יעלמו גם הן”.
שירות המוזיקה החדש של יוטיוב ככל הנקרא ייקרא “Remix”, ויהיה חתום על חוזים עם חברות ענק כמו סוני מיוזיק אנטרטיינמנט, יוניברסל מיוזיק גרופ, וורנר מיוזיק גרופ וחברת תקליטים נוספת המאגדת אמני אינדי בשם “Merlin”. השירות צפוי להיחשף לראשונה בסוף חודש מרץ הנוכחי.
מקור: macrumors