הסינית הצעירה OnePlus מייצרת מכשירים איכותיים, על כך אין ויכוח, אבל משהו רע עובר עליה בכל הקשור לאספקת היחידות לצרכנים. זה קרה לא עם הדגם הראשון שהושק בשנת 2014, המשיך באופן דומה גם עם ה-OnePlus 2 של השנה שעברה, ולמרבה הצער גם המכשיר השלישי סובל מאותה בעיה בדיוק: מלאי מוגבל וניסיונות כמעט נואשים להדביק את הביקוש. האם מדובר בהסתערות חסרת תקדים על ה-OnePlus 3? אולי הערכה לא נכונה של מלאי המכשירים עוד בטרם ההשקה? את זה אנחנו לא יודעים, אבל כאשר הניגון חוזר על עצמו שנה שלישית ברציפות, הדבר צריך להדליק נורה אדומה מאוד אצל מקבלי ההחלטות.
ב-OnePlus מסרו השבוע כי יש בכוונתם להשהות באופן זמני את מכירות מכשיר הדגל החדש, החל מה-9 באוגוסט ועד ה-12 בספטמבר בלא פחות מ-20 מדינות באירופה, זאת כאמור עקב מחסור חמור במלאי, עם הערכות אופטימיות כי משך המשלוח ללקוחות שכבר הזמינו יימתח על פני כמה שבועות. המדינות בהן תשהה OnePlus את המכירה הן: אוסטריה, בלגיה, בולגריה, קרואטיה, קפריסין, צ’כיה, אסטוניה, צרפת, יוון, הונגריה, אירלנד, איטליה, לטביה, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, פולין, פורטוגל, רומניה, סלובקיה, סלובניה, ספרד והונג קונג.
מקור: OnePlus