יצרנית הסלולר BLU וקבוצת הכדורגל הספרדית ולנסיה הודיעו אמש (ד’) על שיתוף פעולה חדש ומפתיע, במסגרתו יעניק המותג האמריקאי חסות לקבוצה במהלך שתי העונות הקרובות. ההודעה פורסמה עם חשיפת החולצה החדשה של ולנסיה, עליה מתנוסס הלוגו החדש. מנהל השיווק של ולנסיה מסר בהודעה לעיתונות שהספונסר החדש היא חברה צעירה, תוססת ודינמית, שמתאימה בדיוק לרוח של הקבוצה.
חסות לקבוצת כדורגל על ידי יצרנית סלולר זה לא דבר חדש. בשנים האחרונות אנו רגילים לראות את שמותיהם של רוב החברות המובילות בתחום מתנוססים על גבי חולצות וברחבי האיצטדיונים הגדולים באירופה, אבל מה שאנו פחות רגילים לראות זו חברה קטנה ופחות מוכרת מעניקה חסות בסדר גודל כזה. ההודעה הזאת מפתיעה במיוחד לאור העובדה שהשווקים העיקריים בהם BLU פעילה נמצאים ביבשת אמריקה ובהודו, הסכם החסות החדש הוא כנראה איתות לכך שליצרנית הסלולר יש כוונות רציניות לגביי הגברת הנוכחות האירופאית שלה.
מוצרי החברה האמריקאית המייצרת את מכשיריה בסין, משווקים בישראל כשלוש שנים על ידי חברת ‘רילטיים סלולר‘, ופונים בעיקר לפלח השוק הנמוך והבינוני, ועם שיווק מעט יותר אגרסיבי, אין סיבה נראית לעין שהמותג לא ינגוס נתח שוק משמעותי יותר גם אצלנו.
מנהל המותג בישראל, דניאל שולדנפריי, מסר “כמנהל המותג וכאוהד כדורגל אני גאה לראות את BLU מעניקה חסות לקבוצה בסדר הגודל של ולנסיה, כחלק מתוכניתה להפוך לשם דבר בשוק הסלולר האירופי. במשך תקופה ארוכה היו לחברה מעט מאוד דגמים שתמכו בתדרי רשתות הסלולר האירופים, מה שהקשה על שיווקם בישראל, בשנה האחרונה אנו עדים לגידול משמעותי בייצור דגמי BLU המיועדים לשוק האירופי ומצפים בקוצר רוח לעוד ועוד דגמים מתקדמים שיושקו בקרוב ברחבי היבשת ובישראל”.
מקור: LaLiga