בכל שנה עטות חברות ישראליות ובינלאומיות על מתיחות האחד באפריל המוצלחות ביותר שהן יכולות ליצור. החל מפרסומות להמבורגר שוקולד בבורגר קינג, שינוי כללי העברית באקדמיה או עוגיות חשיש ב-AM:PM, ועד המתיחות הגדולות ביותר והמפורסמות של חברת גוגל (Google). אז מה יש לנו השנה?
גוגל מפות: איפה אפי?
גוגל דואגת להכניס בכל שנה מתיחה נוספת בשירות המפות שלה. ראינו ציד פוקימונים בעבר, וגם משחק פק־מן שניתן לשחק כל צומת דרכים שתבחרו. הפעם החליטה החברה להוסיף את המשחק המוכר “איפה אפי?” (או “?Where’s Waldo” בגרסתו האמריקאית והגוגלית). אפי/וולדו מסתובב ברחבי העולם עם חבריו מסדרת ספרי הילדים המקורית, ותפקידנו במשחק הוא למצוא אותו כמובן. על מנת להתחיל לשחק, יש ללחוץ על דמותו של וולדו שמופיעה על המסך, או פשוט לשאול “?Hey Google, Where’s Waldo” דרך Google Assistant. “מתיחת” האחד באפריל זמינה גם בגרסאות הטלפונים החכמים וגם במחשבים האישיים, החל מהיום ולמשך כל השבוע.
גוגל ישראל מציגה – חומוס מותאם אישית
יש כל כך הרבה סוגים של חומוס ומספר כל כך גדול של מקומות המגישים אותו, ולא כולם אוהבים את אותו האחד. מדובר בבעיה רצינית במיוחד, וגוגל ישראל כאן כדי לפתור אותה באמצעות אלגוריתם מתקדם וחדשני שימצא עבורכם את החומוס המושלם. בעזרת Hummus API שפיתחה נציגות גוגל בארץ ואינטליגנציה מלאכותית המאוחסנת בענן החברה, כל אחד יוכל לאתר את החומוס שיעשה לו הכי טוב (או הכי פחות רע בבטן).
גוגל יפן: לכתוב בלי צורך במקלדת על המקלדת שלכם
אחת מאפשרויות ה-Gboard, ישום המקלדת הווירטואלית של גוגל, היא כתיבה באמצעות כתב יד ולא באמצעות שימוש במקלדת. גוגל יפן, שמאסו בלזכור את כל המקשים במקלדת, החליטו ליצור את אותה המקלדת הווירטואלית – בגרסה פיזית. עם פיתוח ארוך, שימוש בלמידת מכונה ומאה אלף אפשרויות שונות – כבר לא צריך לזכור איפה נמצאת כל אות, ואפילו לא צריך להקיש עליה.
גלאי לבדיחות גרועות
צוות אפליקציית Files Go אחראי בשאר ימות השנה על מחיקה של זיכרון ואחסון מיותר בטלפון החכם שלכם. אבל היום, החליט הצוות לחשוף את הייעוד הבא שלהם – איתור בדיחות גרועות שמבאסות לנו את היום, ומחיקה שלהם במהירות האפשרית. בעזרת ניתוח עמוק של בדיחות רבות והבנתם, תוכל האפליקציה למחוק כל בדיחה גרועה שנקבל מהחברים או מהמשפחה מהיום ואילך.
גוגל אוסטרליה עוברת מיתוג מחדש
כמו לאנגלים, לסקוטים או לאמריקאים, גם לאוסטרליים יש דיאלקט משלהם מלא בביטויים, צורות דיבור, מילים ייחודיות והרבה “Mate”. אחת מאותן המילים שעברו שינוי אוסטרלי היא שמה של גוגל עצמה, שאנשים רבים קוראים לה “Googz”. אז למה לא לעשות מיתוג מחדש בכל הנציגות המקומית? גוגל אוסטרליה הזמינו את המעצב Jazza שיעצב להם סמל חדש ומיתוג מותאם יותר לקהל האוסטרלי.
מקור: venturebeat