כבר עשו מחקרים רבים לגבי חשיבות חוש הריח בסביבת הקנייה שלכם. כולם כבר יודעים לומר כי ריח של אפיה אשר מתפזר לו בנעימים ברחבי הסופר מביא לקניה מוגברת של הלקוחות. כמה פעמים לפני שקניתם מוצר הרחתם אותו? כמה פעמים אם הריח היה לרצונכם גם רכשתם אותו? כמה פעמים מוצר בקופסא אטומה כאשר אתם לא יכולים להריח אותו עצבן אתכם?
בדיוק לנישה הזו Sniffy מנסה להיכנס. העיקרון פשוט. החברה רוצה לייצר את המכשירים ולמעשה לתת אותם בחינם לבעלי החנויות. בכל מכשיר שכזה יש 20 מבחנות ריח אשר ביחד מרכיבות ריחות מוכרים. רון פיירמן שעמד ליד והריח יכל לזהות ריח מלאכותי של עוגת גבינה ואפילו ריח של סטייק. ליד כל מוצר שרוצים בסופר, בעלי החנות יעמידו מתקן ובלחיצת כפתור הוא מרסס לכם את הריח של אותו מוצר. מצלמה מיוחדת אשר ממקומת בחזית המתקן תדע לזהות את הפנים של מי שהריח ולפענח את הפרצוף. לפי אותו פענוח יצרן המוצר יוכל לדעת האם הלקוח אהב את הריח של המוצר שלו או לא. מודל הרווח של החברה הוא במכירת המבחנות ושליחת נתוני זיהוי פנים של הלקוחות ליצרנים. החברה שמייצרת את המכשיר הינה יצרנית של תרכיזי ריחות שמשתמשים בתעשיה והיא טוענת שהיא יכולה לייצר מבחנות ריח לכול מוצר שנמכר היום בשוק. להריח את הסרטון שלנו יהיה לכם קשה אבל מקווים כי הפעם תבינו יותר גם בלעדיי חוש הריח שלכם: