קבוצת HOT הודיעה היום על כניסתה לשוק הטלוויזיה הבינלאומי עם השקת פלטפורמת NEXT בארה”ב. לפני כשנה וחצי השיקה החברה את מותג NEXT, ולאור הצלחתו בשוק הישראלי, החליטה לפתח אותו גם עבור שוק הטלוויזיה הגלובלי. הכניסה של NEXT לארה”ב תתבצע באמצעות השקה ישירה מול צרכנים וצפויה לשתף פעולה עם חברות מקומיות המחזיקות פלטפורמות שידורים דיגיטאליים כמו גם עם אלטיס ארה”ב, שהיא חברה אחות של HOT. בהמשך החברה צפויה להיכנס למדינות נוספות. השירות יהיה זמין החל ממחר (ג’).
בשלב הראשון יוצע במסגרת פיילוט לתקופה של שלושה חודשים ללקוחות דוברי עברית. בתום הפיילוט הוא יהיה זמין לכלל השוק האמריקאי, ויכלול גם תכנים מתורגמים. עלות השירות לאחר 3 חודשים יהיה 10 דולרים לחודש. בין הסדרות שיהיו זמינות לצפייה ב-NEXT: מיגל, אוטונומיות, שבאבניקים, מטומטמת, גולסטאר, מלכות ועוד. לקוחות המעוניינים להצטרף יוכל להגיש בקשה להשתלב בפיילוט.
גרנות גולדשטיין: “את הצעדים הראשונים שלנו בשוק הבינלאומי התחלנו לפני יותר מעשור עם מכירה של פורמטים כמו “בטיפול”, לאחר מכן כבר היה ביקוש לתכנים שלנו בדיוק כפי שהם -בשפת מקור כמו במקרה של “בתולות” ולאחרונה התחלנו בקו-פרודוקציות עם חברות בינלאומיות כמו ניקולודיאון מבית ויאקום, כאשר סדרה שאנו יוצרים כאן בישראל, בעברית, תשודר בעשרות מדינות בעולם. עכשיו כאשר הטכנולוגיה מאפשרת זאת, הצעד המתבקש הבא הוא להציע את התכנים שלנו ישירות לצופים בכל העולם, בין אם ישירות בין אם דרך שיתופי פעולה עם חברות מקומיות”.