כמו בשווקים נוספים, גם בשוק הסלולר ‘שופכות’ היצרניות הגדולות כמויות כסף על שיווק ופרסום. לכל חברה יש את האסטרטגיה השיווקית שלה, אבל נראה כי שתי הקוריאניות הגדולות בהחלט מוכנות לשים סכומים גדולים מאוד כדי שנרכוש את המוצרים שלהן.
על פי אנליסטים, סמסונג הוציאה בשנה החולפת לא פחות מ-10.2 מיליארד דולרים על פרסום כולל, כאשר חלק לא מבוטל הלך לסדרת לקידום ושיווק סמארטפונים, עם דגש על מכשיר הדגל Galaxy S7, וכמובן גם הפאבלט Galaxy Note 7 ועל פי ההערכות רק הסאגה הזו גרמה לסמסונג הפסדים הנעמדים בכ-10 מיליארד דולרים. אבל לא רק סמסונג השקיעה סכומי ענק, גם האחות הקטנה LG הגדילה את הוצאות הפירסום ב-21.4 אחוזים לעומת השנה שעברה, עם התמקדות על “אלקטרוניקה ביתית חכמה” כמו למשל טלוויזיות חכמות ושואבי אבק מתקדמים.
שתי החברות הקוריאניות צפויות להמשיך ואולי אף להגדיל את אסטרטגיית השיווק שלהן בשנה הנוכחית, עם התמקדות רבה יותר בשוק הסמארטפונים. אחרי הכל, LG רוצה להוכיח לכולם שהכישלון היחסי עם מכשיר הדגל הקודם היה חד פעמי, וסמסונג מצידה סוחבת על גבה את פרשת הגלאקסי נוט 7.
מקור: phonearena