סמסונג מחפשת דרכים יצירתיות לגרום ללקוחותיה להמשיך ולהאמין במוצרים, ועל פי דיווח חדש מתכוונת הקוראנית להציע תוכנית פיצוי חדשה לכל מי שהחליף את הגלאקסי נוט 7 לאחד הדגמים הקיימים, ולהציע החלפה במכשיר הדגל הבא, Galaxy S8, תמורת תשלום סימלי או אפילו בחינם. הפרטים על התוכנית החדשה עדיין לא ברורים לחלוטין, וייתכן כי מדובר ברעיון שבסופו של דבר לא ייצא לפועל, אבל אין ספק כי במסדרונות סמסונג שוברים את הראש איך ניתן לפצות את הלקוחות על סאגת הפאבלט שנמצאת בכותרות כשלושה חודשים, ולא פחות חשוב, איך לשפר באופן מיידי תדמית החברה בתקשורת.
ייתכן ותוכנית זו באה על רקע הידיעות האחרונות לפיהן למעלה ממיליון יחידות של הגלאקסי נוט 7 עדיין לא הוחזרו לחברה במסגרת הריקול הגדול, כאשר חלק מהלקוחות טוענים שאין להם כל רצון לקבל החזר כספי או להשתדרג לאחור עם אחד מדגמי ה-S7 הנוכחיים. כלומר, סמסונג תבצע סוג של תמריץ עבור אותם משתמשים, במטרה לגרום להם להשיב לה את כל המכשירים, ולעשות סוף לאחת מהפרשיות החומורות שידע שוק הסלולר מאז ומעולם.