הענקית הקוריאנית לא מצליחה להשתחרר מכישלון ה-Galaxy Note 7, וגם לאחר הודעת הריקול הגדולה, ממשיכים לקוחות לדווח על מכשירים תקולים. האתר וול סטריט ג’ורנל מדווח כי מספר לא ברור של לקוחות בדרום קוריאה שקיבלו את המכשיר החדש לאחר החלפת הדגם הבעייתי, מדווחים על התחממות יתר של המכשיר וזליגת סוללה בקצב מוגבר, גם כשהוא מחובר לשקע הטעינה.
סמסונג מצידה לא מאשרת כמה דיווחים כאלה הגיעו לחברה, או אם קיבלה תלונות דומות גם ממשתמשים בשווקים נוספים, אבל לטענתה הנושא “לא קשור כלל לסוללות המכשיר, ומדובר במקרים בודדים הקשורים לייצור ההמוני”. עוד אמרה סמסונג כי היא “בוחנת מקרוב את הנושא”. רק אתמול הודיעה סמסונג כי החליטה לדחות את המכירות החדשות לפאבלט עד ל-1 באוקטובר, כדי לתת למחזיקי המכשירים התקולים עוד מספר ימים לבצע את ההחלפה, אך לאור הדיווח האחרון, ספק אם אלה יסכימו בסופו של דבר לקחת מכשיר חדש.
נראה כאילו סמסונג עדיין לא למדה את הלקח. תקלות במכשירים הן דבר שיגרתי אצל כל יצרנית, אבל הקוריאנית חייבת לבדוק את ה-Galaxy Note 7 (או כל דגם אחר) ביסודיות, כדי לספק ללקוחותיה מכשירים בטוחים לשימוש. במקום לנסות ולהחזיר את הפאבלט לשוק כמה שיותר מהר, החברה חייבת לעצור רגע, לבדוק מה בדיוק קרה ואיך מנסים לגרום למשתמשים להרגיש בטוחים, ורק אז להחזיר את המלאי למדפים. לעיתים מרגיש כאילו המירוץ של היצרניות להקדים אחת את השניה עולה לכולנו ביוקר.