השנה בתערוכת CES בחרה חברת סמסונג ללכת על תצוגת יכולת וחזון לעתיד. זה החל במסיבת העיתונאים שהחברה ערכה ובה היא למעשה היא כמעט ולא הציגה מוצרים (למעט Flip הלוח החכם שלה) ובחרה להציג נתונים, יכולות, וחזון לקראת העתיד וכיצד סמסונג רואה את שילוב הטכנולוגיות שלה בתוכו.
החברה דיברה בעיקר על החיבוריות והקישוריות של מוצריה אחד לשני ולסביבה בכלל, הציגה יכולות הקשורות לטכנולוגית 5G, דיווחה על שיתוף הפעולה בינה לבין Harman (שהיא רכשה בשנה שעברה) והראתה את התוצאות של כך ברכבים האוטונומיים החכמים, הדגימה יכולות חדשות של העוזרת האישית שלה, ביקסבי וכיצד זה משתלב היום בכלל מוצרי החברה ודברה הרבה על העתיד לבוא וכיצד החברה משתלבת בו. אותו רוח שררה גם בביתן הגדול שהחברה הקימה בו ולמעשה למעט תצוגה של המסך החדש, The Wall, שדיווחנו לכם עליו כאן ותצוגה של הלוח החכם Flip, לא היתה תצוגה ״רגילה״ של מוצרים. נכון, הביתן לא עמד ריק אלא היו בו מוצרים אבל אלו שימשו להדגמות של יכולות החברה בתחום החיבוריות, בית חכם, קישוריות בין המוצרים השונים, אינטליגנציה מלאכותית ורכב חכם.
לא החלטנו אם צריך אומץ או לא על מנת להקים ביתן בתערוכה רק עם קונספט ולא עם תצוגת מוצרים מסורתית. רון פיירמן היה במסיבת העיתונאים וביקר בביתן של חברת סמסונג ובסרטון אתם יכולים לראות ולשמוע מה דעתו על כך: