חברת בזק בינלאומי משיקה היום (ב’), לראשונה בישראל, את Cyber Kids, אפליקציה המתריעה להורים אודות התכתבויות פוגעניות אשר ילדיהם כותבים ומקבלים ברשתות החברתיות. האפליקציה מנטרת באופן מקיף את החלק הארי של הרשתות החברתיות וערוצי התקשורת בהם מצויים הילדים היום ובהם: WhatsApp, אינסטגרם, סנאפצ’אט, פייסבוק מסנג’ר, music.ly,Kik , Line, wechat והודעות טקסט. מחיר חבילת הורה + ילד 11.90 שקלים לחודש, ומחיר חבילת הורה + 3 ילדים עומד על 15.90 שקלים לחודש.
Cyber Kids מאפשרת להורים לקבל התרעות חיות, אם וכאשר ילדיהם עוברים התעללות, שיימינג, בריונות, בתוך הרשתות החברתיות והצ’אטים. היא מזהה תוכן פוגעני כגון: אלימות מילולית, חרם, סמים, אלכוהול, הפרעות אכילה, פדופיליה וכדומה, ומיועדת להורים לילדים בני 8-15.
האפליקציה המותקנת על נייד ההורה ונייד הילד, מסננת ומנתחת הודעות בעלות מילים פוגעניות במכשיר הילד על ידי זיהוי דפוסי התנהגות מתוך הודעות טקסט נכנסות/ יוצאות בכל הרשתות החברתיות היום, ומציגה להורה את תוכן השיחה הפוגעני לאחר ניטור ההקשר של השיחה. ההגדרה מהו תוכן הפוגעני מותאם לגיל הילד שאותו ההורה מזין בעת התקנת האפליקציה.
השקת השירות מהווה צעד נוסף של בזק בינלאומי תחת האסטרטגיה “Cyber as a service” שאותה מובילה החברה בשנתיים האחרונות, שמטרתה להנגיש את עולם הגנת הסייבר לכלל הלקוחות בישראל. השירות, הינו תוצאה של שיתוף פעולה מסחרי בלעדי שיזמה בזק בינלאומי עם חברת הסטארט אפ Keepers, כחלק משיתופי הפעולה האסטרטגיים שמקיימת החברה עם קהילת הסטארט אפ הישראלית במסגרת ה- BI LABS: חממת הסטארטאפים של בזק בינלאומי המקדמת עבודה משותפת עם קהילת הסטארט אפ הישראלית.